Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

עיסוי מפנק מעניק פינוק אינטנסיבי לגוף. במשך מאות שנים אנשים היו מעסיקים מעסה או קוסמטיקאית כדי לבצע את השירותים הללו כגון רצועות גוף, קרצוף הקרקפת, רפלקסולוגיה וטיפולי צמחים.

המקדשים המתפללים בהודו השתמשו בהנחות של מזון, שתייה ואפילו טקסים של ריקוד רגליים על מנת להגיע למצב האידיאלי שלו.

ההערכה היא שכמיליארד דולר אמריקאי מוציאים על מפגשי ספא מדי שנה על ידי גברים.

כמה סוגי עיסויים נפוצים כוללים שיאצו, עיסוי שוודי, עיסוי ראש הודי ועיסוי תאילנדי מסורתי (ארבעת הפופולריים ביותר).

זה לא מפתיע שעיסוי מפנק גדל בפופולריות. השרירים שלך צריכים להיות רפויים ולא מתוחים מכיוון שהמתח יצטבר ויגרום לגוף שלך לא בריא.

עיסוי מפנק הוא מפגש של עיסוי הגוף בשמנים, קרמים וניחוחות. זה הפך פופולרי יותר כאשר מחוכים וסגנונות לבוש מגבילים אחרי ... Читать дальше »

Просмотров: 79 | Добавил: ionet6h | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)

חלק זה מתמקד בריקודי בטן בכלל ובפרטים של מהלכים.

ישנן צורות רבות של ריקוד עם קלט אנרגיה שונה. צ'הרסקי מציע שש ארבע דוגמאות מרכזיות כתחום התעשייה המקיף:

צורות אלו של תנועת גוף כוללות תנועות עם ירכיים ספציפיות ומאחורי תנועות שמתחברות לעבודה שאנשים עושים כל יום ובסופו של דבר לוחצות את הבטן שלהם, אשר, בתורה, מובילה לעיתים קרובות לעלייה בשומן אשר בתורה יכולה להוביל לבעיות בריאותיות בהתאם לעבודה המומחית Marylou Charlesworth EdD LDN, שקוראת לנשים לאמץ צורה כלשהי של ריקודי בטן לשגרה שלהן הן לשיפור מצב הרוח והן להתערבות בכאבי גב.

לדוגמה, רקדנים ערבית מצרית מראים גם רזה וגם איזון על ידי שילוב מהלכים מהתרבות הערבית המצרית בתנועותיהם, ואז יש לכך השפעה חיובית לא רק על הפרט אלא גם על הכלכלות האזוריות אומר מומחה טנז ג'ספר לידסטרום ליקגרן שחוקר ריקודים מסורתיים מסביב לעולם.

... Читать дальше »

Просмотров: 67 | Добавил: ionet6h | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)