Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

נשיקה היא ביטוי רגיל של אהבה וקבץ. ואפילו לאוודיו, וזה בטוח שכל אדם, אפילו ללא עצתו של פסיכולוגים וסקאולוגים ברמה התת-מודע, הוא בטוח כי לנשק, קוק רוב ה- EZO התרגלו לקריאה, אדם אהוב הוא לא רק נורמלי ונחמד , אבל גם טוב מאוד. לכן, כמעט כל הדברים לפחות קצת נורא להתחיל עם נשיקה.

התוכן של המאמר

1 השפעת נשיקות לבריאות 2 נשיקות ועניינים 3 נשיקות ומין 4 עובדות תשומת לב הגונים על נשיקות

את ההשפעה של נשיקות על בריאות

מדענים מוצעים למדו כי נשיקות תכופות וארוכות אינן רק ביטוי של אהבה. אלה מגע אור עם שפתיים, מתברר כדי להיות מסוגל לספק השפעה משמעותית על בריאות האדם. קורי פלויד, ד"ר מכון אריזונה, יחד עם עובדיה חקרו את השפעת הנשיקות לבריאות. אבל המטרה העיקרית של הנשיקה היא להקים קשר עם שותף ולשמור על יחסים רומנטיים עם זה.פונקציות חשובות של נשיקה בפיתוח היחסים הם סוף סוף: עם נשיקה סוף סוף מפתחת את הפיתוח של תחושה עמוקה יותר מאשר ריבית רגילה.

מחקר מפורט יותר, כביכול, התג ... Читать дальше »

Просмотров: 621 | Добавил: ionet6h | Дата: 12.06.2022 | Комментарии (0)

נשים רבות מאמינות כי גברים צריכים רק סקס. אבל אם החצאים באמת אוהבים אחד את השני, אתה צריך לעבוד ולהחיל מאמץ מקסימלי כדי לשמור על רגשות ולא לתת חיי היומיום. תאמינו לזה, זה יכול להיות! והתוצאה תמיד מצדיקה את הכוחות המושקים.

1 למה האדם מאבד התלהבות למין 2 לעשות את זה 3 לאחר התרגשות גבר 4 מין אוראלי 5 מה לא צריך לעשות

למה האדם מאבד התלהבות למוני

באופן ספציפי, בגיל זה מתחיל ירידה הדרגתית לִיבִּידוֹ. הוא מלווה גם במשבר בגיל העמידה, נפשית הנחות ועוד.

אבל יש מצבים כאשר הצעיר הצעיר שעדיין לא אפילו 30, פתאום מאבד התלהבות למין. זה עלול להתרחש לאחר סיבות:

עייפות מתמדת ומתח. אם לאדם יש קשיים, זה עובד הרבה זמן רב, אז סביר להניח שיש לו overwork או אפילו דיכאון מוסתר. במקרה זה, הליבידו ירד באופן אינטנסיבי. מחלות של מערכת הרבייה. הפרות הורמונליות שנרכשו על ידי פרוסטטיטיס, מחלות של מערכת הלב וכלי הדם בלוטת התריס קשורות יותר ויותר לליבידו. תכשירים עם עוצמה. אם האיש ראה שי ... Читать дальше »
Просмотров: 3160 | Добавил: ionet6h | Дата: 12.06.2022 | Комментарии (0)