Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

09:51
האיש מאבד את ההתלהבות שלו למין - מה לעשות ואיך לחזור תשוקה?

נשים רבות מאמינות כי גברים צריכים רק סקס. אבל אם החצאים באמת אוהבים אחד את השני, אתה צריך לעבוד ולהחיל מאמץ מקסימלי כדי לשמור על רגשות ולא לתת חיי היומיום. תאמינו לזה, זה יכול להיות! והתוצאה תמיד מצדיקה את הכוחות המושקים.

1 למה האדם מאבד התלהבות למין 2 לעשות את זה 3 לאחר התרגשות גבר 4 מין אוראלי 5 מה לא צריך לעשות

למה האדם מאבד התלהבות למוני

באופן ספציפי, בגיל זה מתחיל ירידה הדרגתית לִיבִּידוֹ. הוא מלווה גם במשבר בגיל העמידה, נפשית הנחות ועוד.

אבל יש מצבים כאשר הצעיר הצעיר שעדיין לא אפילו 30, פתאום מאבד התלהבות למין. זה עלול להתרחש לאחר סיבות:

עייפות מתמדת ומתח. אם לאדם יש קשיים, זה עובד הרבה זמן רב, אז סביר להניח שיש לו overwork או אפילו דיכאון מוסתר. במקרה זה, הליבידו ירד באופן אינטנסיבי. מחלות של מערכת הרבייה. הפרות הורמונליות שנרכשו על ידי פרוסטטיטיס, מחלות של מערכת הלב וכלי הדם בלוטת התריס קשורות יותר ויותר לליבידו. תכשירים עם עוצמה. אם האיש ראה שיש לו בעיות בעוצמה, הוא יכול לנתק את המין, כדי לא לדעוך לפני האהוב. בגידה או אוננות.

לספק שאיפות אישיות בישראל קל אם אתה אשה מענגת מרוסיה. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. גבירותי המראה של המודל מוצעים לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 3200 $.

אם האיש עומד בעצמו או "בצד", הוא לא יזדקק למין עם הגברת שלו, כי הוא כבר מרוצה. אי שביעות רצון ליידי. אם המאמינים צורכים כלפי גבר, עושה לו כל הערות, מפסיק לראות את עצמו, אם סביר להניח, הוא לא ירצה לאחדש סקס איתה ויהיה מסרבים את הקרבה האינטימית. לידתה האחרונה של ילד. במשפחות רבות מאוד לאחר לידת התינוק מתחיל משימות המין - ולא רק באדם, והגברת. זאת בשל העובדה כי אבות למעשה כל הזמן חופשי לבלות עם הילד ולהתעייף.

לעשות

ראשית אתה צריך לשלוח תשומת לב לעצמך. אם הגברת תישאר בבגדים ישנים, ללא התפתחות, ללא דפילציה, אינה סבירה לי אדם רוצה לעשות איתה.

באופן טבעי, בבית אתה יכול ללכת בלי קוסמטיקה ולא להתלבש פנימה שמלה מפוארת, אבל אתה בהחלט חייב להיראות חיוני. גיא, בוא בית רוצה לבנות גברת יפה ומטופחת, ולא עקרת בית תינוקות Zamzbanny ו Curlers שיער על הראש. https://tkescorts.com/

זה שווה לקנות כמה ערכות של בגדים הביתה מקסים, לעשות דפילציה, ללכת אל ספא. אם אין יכולת לבקר את הספא, אז זה יכול להיות מסודרים בבית - לעשות מסכת הפנים והשיער, צביטה גבות. בהחלט הכרחי להסתכל על טוהר והיגיינה של הגוף שלך - לעתים קרובות להתקלח ולהבריש את השיניים. למגרין, כמה בנות (גם), בפרט, יושב עם הילד, לאסוף את ההיגיינה שלהם.

אתה יכול גם לרכוש מנוי למועדון הכושר או רק האם תרגילים בבית - ספורט עושה את הגוף הידוק וכל אדם זה יהיה נחמד ליצור גברת מתפשטת עם גוף יפה.

Excite Man3

כך שהאיכר חיכה למין ולא איבד את הקרובה התלהבות למין, יש צורך לשמור על תשוקה סקסית שלה.

בחדר השינה צריך תמיד לרשות אווירה מרגשת - דמדומים נוחים, מצעי מיטה יפה (טוב יותר משי, כי זה נותן את ההגדרה מראה מסודר). הפנים של חדר השינה הוא הדבר המושלם לעשות ב סגול ו לילך גוונים - הם לשפר את הרצון הסקסי ולסייע לוגו לגדול.

לישון טוב יותר peignoire בדוגמת יפה או אפילו קומפוזיציות - אם האיש רואה את אהובתו בתוך כפות ושקר על גיליון משי, אז עם הסתברות גבוהה הוא יהיה מתרגש ורוצה כדי לקיים יחסי מין.

בתזונה של גברים בהחלט חייב להיות פירות ים, פטריות, הדר, אבוקדו ג 'ינג' ר - אישר כי מוצרים אלה מסייעים לחזק ליבידו ולהעיר תשוקה סקסית. אבל אתה לא צריך להתעלל.

סקס אוראלי 4

בשום פנים ואופן לא צריך לצעוק ולשים לחץ על גבר, בגלל מה הוא מבולבל התלהבות למין. זה יכול להוביל אפילו יותר מרחק חזק וירידה בתשוקה סקסית. אתה חייב לדבר בעדינות שלך האהוב שלך בזהירות לגלות, למה הוא לא רוצה סקס.

מה לא צריך לעשות 5

אם אין מחסום נפשי, אתה יכול לעורר גבר עם מציצה.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. זה נחמד יותר לבחור eSquiten, אחד יהיה להקצות את המיקום יעשה חברה יפה.

אוראלי ליטוף כמו כל הגברים, ו בקושי לאחר מכן זה לא רוצה סקס. במהלך מציצה, יש צורך להסתכל על גבר ישר בעין, נותן תמוך - זה סוג של מרגש שלא יתואר.

אם בעיה זו היא גם מטרידה, אתה צריך לבקר את הסקסולוג שיקשר לאדם ולתת רמז מה לעשות. ב מקרים רבים זקוקים לייעוץ של פסיכולוג, במיוחד אם הירידה בליבידו הקשורים עם חומרי הנפש - מתח, דיכאון לא.ד '.

סקס הוא חלק בלתי נפרד של יחסים חזקים, ואם זוג יש קשיים בחיים אינטימיים, הם בוודאי בהחלט להחליט. ל לחזור תשוקה לעניינים, אתה צריך להיות מסוגל לעורר שותף.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

בכל הדילמות ביחסים תמיד מצייתים. אם האיש מאבד את ההתלהבות שלו למין - אתה לא צריך מיד להוריד את כל הכלבים על זה ולהפעיל בבגידה. זה אפשרי כי הסיבה לכישלון של intima הוא הרבה יותר נחת. וכדי להחזיר מחדש את התשוקה לעסקים, אתה צריך לעבוד עם שני השותפים. זה לא קורה במהירות - לעבור ניצוץ זוג הוא לא פשוט כמו שזה נראה.אבל כמה נציגים מיניים יפה להתלונן לעתים קרובות כי האיש שלהם היה מבולבל בהתלהבות למין, והם לא מבינים למה - אחרי הכל, בחיים האינטימיים, הכל היה מושלם.תוכן המאמר על ידי רוב המקרים על חוסר מין הם גבירותיי, אשר בני זוגם כבר 35.

Просмотров: 3172 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar