Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

14:44
איך ללמוד לעשות אהבה, כך שאתה לא יכול לשכוח?

לא עבור כל מי שהאוהבים והפילגשים הנפלאים ביותר ישמעו אנשים, לא תמיד ניחן יופי מיוחד או נתונים פיזיים. זה קורה, אתה מסתכל על מישהו, על חיי המין שלהם יש אגדות, ורק דיווה נתון - זה מה שהם מצאו באיש?

התוכן של המאמר נערות ליווי בהרצליה

1 ידע - כוח 2 לא מסתכלים מסביב! 3 כאן לשמוע מעט, אתה צריך להקשיב

ובכן, שום דבר מיוחד! עם זאת, העובדה נשארת: גורואים סקס אמיתי הוא לעתים רחוקות טוב לעצמם כל כך הרבה כדי להצדיק את הדימוי שלהם במבט ראשון.

לספק את שאיפות ילידים בישראל בקלות, אם אתה מודל מסוגנן מרוסיה. העוסקת בישראל המותרים לפנאי. נשים של מודל חיצוני הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 3,500 $.

אז איך יכול להיות אנשים בולטים מצליחים להיות אוהבי כאלה פילגשים שאף אחד לא מסוגל לשכוח את הקשר המיני איתם?

יֶדַע - כוח

אני תוהה מי כל הספרים האלה כתובים בחנויות ספרים ומאמרים מקוונים? ברור, עבור אלה שאינם עצלן מדי ללמוד משהו חדש. תאמין לי, סקס אינו מוגבל לתנועות קצובות מתחת לשמיכה בתנוחה "הילד מלמעלה, ילדה - תחתית". אה, על זה יודע?

ואפילו יש תריסר, או אפילו שניים, תנוחות בארסנל? ומה מונע את בני הזוג יותר? כדי להוסיף את היכולת לעסות את הגוף, למצוא את האזורים הארוגניים, כדי ליישם על מנת לספק הנאה הרבה טכניקות, אשר זה לא תמיד קל לחשוב על זה, אבל על זה כל כך הרבה כתוב?

ביישן תסתכל על ספרים במחלקות הספר הרלוונטיות? כבר מזמן הומצאו קניות מקוונות, שלא לדבר על אתרים ארוטיים. יהיה תשוקה, ידע ו רעיונות חדשים ניתן לאחסן בכל מקום: בעת העברת סרטים, בטלה לפטפט על סקס עם חברים, בעת קריאת כל ספרים, שם יש סצינות ארוטיות, גם כאשר מסתכלים על קומיקס. מידע בכל מקום רבים, אתה רק צריך להיות מסוגל הוא משתמש ולא ביישן לבדוק את הידע שנרכש בפועל.

בת זוג יהיה אדיש לחלוטין לגודל החזה או הפין, אם הוא מקבל במיטה עיסוי תאילנדי מלא בשילוב ומין מרהיב אוראלי. בְּ מצב כזה לא ניתן להגיע כלל בכלל - אין צורך יהיה כל כך טוב.

אל תסתכל אחורה!2

מה מונע אדם להיות בטוח משלו? רק השוואה S מַקִיף. כי הוא גבוה יותר, זה slimmer, ושני אלה הם בדרך כלל מדגם תפקיד. כל הכוחות צריכים להיפטר זה הרגל מזיק מאוד שלהם זוכה בכל החזיתות.

כל אדם אינו אידיאלי, רק מישהו שואף להביא את הטופס והתוכן בהתאם לרעיונות על התקן, ומישהו מדגיש את האינדיבידואליות שלו. זכייה תמיד השני. אתה יכול לדמיין איזה הצלחה אצל נשים יהיה ג'ק ניקולסון, אדריאנו Celentano או ז'אן פול בלמונדו, אם הם לא היו מסוגלים להיות? הם לא צפויים להיכנס לרשימות של השחקנים היפים ביותר, אבל הם לא לוקחים מיניות.

נשים, כמובן, קשה יותר, אם אין נתונים טבעיים, אבל עבורם עבודות תעשיית היופי העצום. בנוסף, והם יכולים לשחק על הייחודיות שלהם, ולא ביישנים אותם: וואו גולדברג, בת ', שרה ג'סיקה פרקר, ליסה מינללי וברברה סטרייסנד - זה רק כמה כוכבים של סולם העולמי, אשר היעדר נתוני המודל לא למנוע את המוחות ואת הפנטזיה של מיליונים.

לֹא כדאי לחשוב כי "הם הכוכבים, הם קלים להם!"הם הרבה יותר מסובכים! מ אדם רגיל לא מחכה לשלמות, כך שזה הרבה יותר קל להיות, אשר מוערכים לאינדיווידואליות, ולא לעמידה בסטנדרטים בעולם.

לעולם לא אל תשווה את עצמך עם מישהו אחר. לך יקירתי.

כאן לשמוע מעט, אתה צריך להקשיב

מוּצלָח המאהב תמיד קשוב לשותף. אם כל הזמן להסתכל על עצמך, לחשוב רק כמה טוב אתה נראה עכשיו, או לא לפגוע בעפר ... פנים, ואז מאחורי הכיבוש המרגש הזה בכלל ישכח כי יש בדרך כלל סקס צריך ליהנות שניים.

לֹא לשכוח ללמוד את הגוף של השותף, את האזורים הארוגניים שלה. ראש בשיחה לשמוע כמה פרטים שיעזרו ללמוד טוב יותר, שלו העדפות, הרגלים, חלומות ורצונות. משיחה פשוטה על כל דבר למד הרבה מידע שימושי. אתה רק צריך ללמוד להקשיב, ואז לנצל.

פַּעַם במיטה, לא מבקשים מיד ללכת הראשי. ניצול של המקרה, לבחון את הגוף של השותף. כמוסיקאי לפני המשחק מגדיר כלי, זה שווה לכוונן לאדם מרגיש את זה. למהר נדרש כאשר לתפוס מעצבן חרקים, ומין, אפילו רשרוש של תשוקה, דורש מערכת יחסים רצינית.

על ידי מתן כל תשומת הלב שלך לשותף אתה יכול להשיג הצלחה עצומה. נהנה מה שמעולם לא חווה, כל אדם לא יהיה מצפה מאמרים ולא לפני השוואתם עם הקסם של אחרים.

ואחרי, שוכב במיטה ומנסה לבוא לעצמי לאחר שחזרתי מהחלק העליון של האורגזמה, תסתכל דרך משקפיים עם משקפיים ורודים עבים כאלה, שלא יהיו חסרונות לדלוף אותם.

אנו גם ממליצים על המאמר הבא שלנו על איך לעשות אהבה כדי לוודא כי הרצון לעולם לא נעלם משני השותפים.

התקשות סובייטיות וחוסר מידע הולידו פסק דין שגוי כי למעשה ליווי הוא עכשיו משהו מביש, זה מה שיש לשתוק. עם זאת, לעתים רחוקות מי יודע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

אנו קוראים עוד על ידי התייחסות.

Просмотров: 433 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar