Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

15:24
15 שיטות בוטלו רק שיפור קרבה אינטימית עם שותף

זה קורה כי: יש לך זמן רב נתקל כמה באים לידי ביטוי, צעיר או, כמו אנשים נהגו להביע, הגברת, והכל נראה הכל בצורה מושלמת, אפילו במיטה, אבל ... משהו חסר. תנו למגע פיזי עם, כראוי, האיש האהוב יתחיל שוב, זה הפך להיות קשור עם נוח, רוך ובטיחות.קשה להוביל כמה לחשוב, פעיל באיכות גבוהה נראה להיות חיים סקסי ממה שאתה תמיד טעון, עמוס ואיטי. נסו להיות יותר משחק (או, כפי שכולם יודעים, שובב, ללא אפליה).מבריק מחמאות, מפלרטטת, כאשר רק התחלת להיפגש, ממנו, מדגימה את הפיתוי של הגוף שלו, מקנא, מתגרה בפורמט "עיניים להסתכל, לא לגעת בידיים," לא מקבלים בדיחות וולגריות, כי למה למה לֹא.

1 חמש עשרה דרכים כמו שיפור קרבה אינטימית

15 דרכים, באופן כללי, לשפר את הקרמה האינטימית 15

ביטוי של העמקה משלו.

אז במקום שאתה חושב שרק אדם צריך להראות את היוזמה, או במקום את המין שלך הפך חלק כזה, כפי שכולם מובנים, שגרת משק הבית, כמו "אז, יש לי 20, בכלל, דקות, אני הולך מאוחר יותר כדי לבדוק את "התקפה של טיטנאן", בואו במהירות "- זה מושפע באופן טבעי הן את התדירות ואת האיכות (במיוחד על האחרון).

מה צריך לעשות? לא לבלבל לומר כי החבר שלך או הגברת מושך אותך. חיבוקים, נשיקות, מלטף, נראה, מלא תאווה, אתה יכול, כמו רבים באים לידי ביטוי, ישירות לומר: לעזאזל, מה יפה אתה! מהו התחת הכיתה שלך! אני פשוט הולכת מריח השיער שלך!

המחמאות מעלות הערכה עצמית ומיד, באופן כללי, אני רוצה בעצם כדי להראות כי השותף שלך הוא לא לשווא, ואתה עדיין יש כמה אבקה באבקה.

סגור מגע פיזי.

זכור איך בהתחלה לא היית יכול ליהנות זה מזה? אז, זה לא רק נחמד ורומנטי - זה מאוד מושפע על רקע הורמונלי. מגע פיזי סגור מעלה את רמת אוקסיטוצין, אינטימיות הורמונלית, בתוספת תורמת לייצור פעיל של הורמונים של מצב רוח טוב והנאה.

אז -! להחזיק את הידיים שלך, לצפות בתוכניות הטלוויזיה, ללטף את הגב, להזיז את השיער שלך. נראה שיש סערות האהבה ההורמונליות הראשונות, קשיים מצטברים ולא פעם אחת במערכות יחסים, ועכשיו אתה הולך לגוגל, מה שכולם יהיו, כך כדי להפוך את ענייני המיטה שלך להיות טוב יותר. ואפילו לא צריך לקרוא את זה, אתה, עכשיו, עכשיו הכל יהיה.התוכן הודיעה איזה סוג של אדם, לפחות כמו הרצפה, זה נחמד להרגיש כאילו זה נראה הגון.

נַגָן.

לעשות את זה (או לה) לזכור שאתה האיש, אשר האטרקטיביות של אשר הוא לא כל כך מזמן, סוף סוף נכנס.

בריאות וספורט.

גם מאושרת, אבל כן, אולי את איכות החיים מיניים היא כביכול, כי אתה צריך או קושי שותף עם בריאות, כך ולא משהו מטריד - את fristers הוא. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-

ומה לגבי ספורט חששות ספורט - ראשית, הוא מעלה הערכה עצמית, שנית, יש לו השפעה חיובית על רקע הורמונלי, משחרר מתח, ושלישית, שיעורים משותפים גם מרגש, כדי לשים את זה בעדינות, כדי להתקרב, כי, יורד ספורט, אתה תהיה רצון על ידי unilies על הגופים של זה ולהעריך אחד את השני. בנוסף זה תחביב משותף שוחד.

רומנטיקה.

חיי מין באיכות גבוהה הוא לעתים קרובות לאט לאכול את החיים, כי קשה לוותר על תשוקה, ולא לעבור, אתה חושב שאתה צריך לתקן או לפחות, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, ניקוי כללי.

לכן - מוסחת מהחיים. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שאנחנו הולכים למסעדה או ללכת לסוף השבוע למרכז הפנאי - כדי לתעדף כיצד אנו מביעים, מינים יפים, אנחנו חוסכים ולעשות אהבה. זה טוב מאוד להדגיש את מה שאתה לוקח זמן אחד לשני, לשמור על ההגדרה, שבו אתה לא להסיח את דעתך מאהבה ומין.

בישראל לא היו דעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים הגדרות מוסריות גבוהות. בהחלט כולם מבינים כי ליסר לא יותר מאשר שותף מלווה באירוע, מספק ראיון ואת ליווי אישה בכיתה VIP ישמש סימן של המצב.

במקביל, הלחץ מוסר.

מוזרון.

עם כל זה לא רק ארוטי. עיסוי מסייע לאחד את הקשר בין חברות לבין הבטיחות, הנוחות, הנאה; עוזר טוב יותר ללמוד את הגוף זה לזה, תגובתו לאלה או נוגעים אחרים. לא לכל אחד הוא לא סודי, זה טוב, באופן כללי, עיסוי הוא מאוד חושני, אינטימי, rapping בפועל. ואולי אפילו לא צריך לקרוא את זה בתוספת זה נעים ושימושי.

דיון במין.

אולי הוא נעשה נורא או נעלם לחלוטין, פשוט נהגנו לקרוא, כי כמה מכם לא אוהבים משהו ואומרים שאתה מפחד. לשבת ונינוח לדון במה שנראה לשנות.

התרבות של דיונים מין היא עקרונית, כי כל דבר בחיים צריך להיות דנו, הכל צריך להיות משא ומתן, אין טלפתים סביבך כדי לנחש מה שאתה רוצה.

פסולת שיתופית לישון (או מול).

כאן סוף סוף תלוי על המצב. לא הרבה מי יודע מה לא היית מיטה במשך זמן רב - נסה שוב, זה הפך, להתחיל, זה יכול להיות שוחד מאוד בעדינות. במקום להיפך, כולכם שוכבים, באופן כללי, לישון יחד ולעצבן זה על זה מזה, ואז לנסות להסיר את זה גם כלל - אולי שניכם רק צריך להיות מרוכזים כמו שאנו מתרגלים לקרוא , מיקום אישי.

פרלוד ארוך.

זה סודי, זה מביא ומסייע רק לכוונן את הגל "אני עם בן זוג, אני כאן ועכשיו, אמיתי, ולא בקיצור, בעבר או במחשבות שלך," זה עוזר לכוונן השותף, והתחלתי לחפש את תגובותיו מרגשות ומרגשת מאוד. תארו לעצמכם עובדה אחת, בתוספת הקדמה ארוכה היתה אמורה להיות חזקה יותר. להבין, ראוי להזכיר כי זה יותר טוב "בואו במהירות, אני לעבודה מאוחר".

אין מסגרת.

אולי ניצוץ במין שלך יעזור לחזור, כפי שכולם מובנים, פנטזיה סקסית, אשר חלק מכם הציעו זמן רב לגלם, ואת השני סירב. יש לציין כי תחושת החידוש והגשמה של תשוקה ארוכה היא נחמדה מאוד, והעובדה שהשותף הסכים לך - עושה לו את הכרתך.

מימוש תשוקות מיניות.

או שאתה יכול פשוט לדון במה שניכם בדיוק כמו כרגע. אולי זה לא על משהו גלובלי, אבל אתה פשוט חסר חידוש ואור.

אגב, תכנית כזו מתאימה לדיון של תשוקות מיניות: כולם רשימת הרצונות שלהם, הן מאוחר יותר קוראים אותו זה לזה (בתורו), והשני עבור כל רצון מגיב עם המילים "כן, אני מסכים, אני רוצה לנסות "," לא בטוח, יש צורך לדון בתנאים מסוימים "או" ללא הסכמה ".

אֵמוּן.

זהו עקרון.

עמידות רוסית וחוסר מידע הולידו שיפוט שווא כי למעשה ליווי הוא משהו היום, מביש, כך, עובדה כזו חייבת להיות שותקת. אבל כאן כמה יחידות יודעים כי ליווי השירותים בישראל אין כללי לגמרי עם זנות.

אמון לא רק במין (לספר שותף, מה שאני אוהב לא אוהב, לתת, איך להתבטא, סחיר, לספר לי מה דאגות), טוב, בכלל, באופן כללי: לספר על בעיות, לקבל תמיכה. סקס הוא חלק מהחיים, ומה שקורה בתחומים אחרים של החיים יש השפעה. אולי סקס הפך נורא כי שניכם נבדקים בדרך כלל. ראוי לציין כי כדי לדבר אחד עם השני, לקבל תמיכה ואימוץ - יכול להיות מאוד שימושי ומיד.

תמיכה.

זה מתאים pt הקודם. כאשר השותפים מתרחקים זה מזה, לזרוק זה את זה כמה באים לידי ביטוי, נסיבות מלחיצות, הם אומרים, שוכב את עצמו עם unbominations שלהם - זה, אבל סקס יש השפעה כולל.

לשמור אחד על השני, להיות קרוב, בואו להבין שאתה יכול להסתמך אחד על השני. בין אם יחד נגד העולם, ולא אחד נגד השני.

נוחות במין

וגם סקס לעתים קרובות הופך נורא כי מישהו משותפים החלה להיות מה שהוא לא אוהב, ומבלבל לומר על זה.

נניח, הגברת הסבירה לעשות, זה הפך למציצה, זה כואב את הלסת והברכיים ממנו, אבל "הוא, בסוף, שואל - זה אומר שזה הכרחי". או אדם היה רוצה משהו "כמו", עם רומנטיקה, תשוקה, בנסיבות מדהימות לכאורה, והוא גם מפחד לומר - עלבון פתאום. בסופו של דבר, אף אחד לא מרוצה, את אי-ההתיישבות יועתקו, סקס הופך כל נורא.

לכן, זה צריך להיות, כדאי לדון כי שניכם לא מרוצים, ולבוא לפשרה. לדוגמה, ללכת לפגוש את הרצון של "משהו כמו" או לשנות את מציצה על צעצועי מין.

חֲבֵרוּת.

קרבה אינטימית היא המשך האינטימיות של חושני. להיות אחד את השני יקיריהם, וככל שאנו מתרגלים לקריאה, אהובים, להיות חברים, למשפחת התקציב, להיות האדם, אבל מה שאתה יכול להישען כאשר הוא קשה וידם, אשר, באופן כללי, ישמור את שלך יד ולשמור, עם אשר ניתן לצחוק וליהנות. זה ברור מאוד, ומין הוא, כתוצאה מכך, רק תוספת נעימה לכל זה.

Просмотров: 500 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar