Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

08:46
נהיגה: 10 סובייטים עבור מציצה בטוחה במכונית

אקסטרים והנאה שלא חלמו על שילוב כזה. כאן, אוהבי מציצה במכונית טוענים כי זהו אחד החוויות החזקות ביותר בחייהם, ואת מהירות התנועה חשוב ממה שהוא גבוה יותר, יותר kayf.

כדי לבצע את מטרותיה בישראל, אם אתה אשה מענגת מבלרוס. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל כדי לקבל מ 6200 יורו.

ועשרות אנשים על תאונות שהתרחשו ברגע זה, כמה אנשים משכנעים. ובכל זאת, אם זה החליט על דבר כזה, אז לפחות לנסות להגן על עצמך ככל האפשר ואת הנוסע.

התוכן של המאמר

1 סכנה של מציצה במכונית 2 10 טיפים על מציצה במכונית 3 חלופות מין אוראליות על הכביש

סכנה של מציצה במכונית

יש מסה של סיפורים ואפילו בדיחות בנושא מציצה במכונית והשלמתו לא מוצלחת. הרבה מהם נכון. בזמן סכנה תמותה, האינסטינקטים עובדים, והאישה כבר לא סבירה, כך היא לא חושבת על רגשות השותף. השרירים שלה נחתכים, הפה נסגר, ושיניים מובאות לעסקים. התוצאה היא נגיסה חזקה, זה במקרה הטוב, או זין שנשפך לחלוטין - במקרה הגרוע ביותר.

זוגות כאלה מעת לעת ליפול לתוך בתי חולים. אגדות עליהם ואז ללכת ברחבי העיר, עובר מתוך הפה אל הפה. רק כאן נותרה האישה פחות או יותר בריאה, ואדם יכול לאבד את היקר ביותר.

בנוסף, משתתפי האורגיה יכולים להפוך את הפושעים של תאונה. כאשר נעים במהירות גבוהה (וטיול איטי, רבים לשקול גורם מגרה מספיק) הנהג צריך להתמקד בו זמנית על שני דברים: מעקב אחר יקר נשלט על ידי המכונית בצד אחד והנאה - בצד השני.

מעטים מאיתנו נולדו עם יכולותיו של קיסר, ויכולים לעשות שני מקרים בו זמנית. מטבע הדברים, תשומת הלב של הנהג מופחתת, והוא כבר לא כל כך שולט בעמדה של המכונית על הכביש. במקרה של להכות פטיש, פגישה חדה עם מכונית אחרת ומצבים אחרים, הוא לא יכול להתמודד עם ההנהלה, והמכונית תיפול לתאונה.

במקביל, הנערה עצמה יכולה לגרום לתאונה, לתנועתיה, לתפקידה, להפריע לנהג, במיוחד אם במכונית השידור האוטומטי. הוא יפחד לגרום לה לפגוע או ללחוץ, אז זה לא יכול לעבור את המהירות בזמן או ללחוץ על דוושת הגז. כל זה יכול גם לעורר תאונה.

סכנה שלישית - אין קונדום. סקס במכונית, ככלל, קורה באופן ספונטני, והקונדום באותו רגע יכול פשוט להיות. ואת מציצה ללא מסטיק יכול לגרום לזיהום עם מחלות המועברות מינית, הן עבור אישה ועל השותף שלה.

אל תשכח את האפשרות של גילוי. בעולם המודרני, שם לכולם יש טלפון בידיהם, במהירות ובטוסות כמה מציצות במכונית לא קשה. אין זה סביר שמישהו רוצה להיות על דפי רשתות חברתיות, במיוחד אם סקס לא קרה עם אשתו.

10 טיפים על מציצה במכונית

למרות הסכנה, לקבל מציצה בזמן נהיגה במכונית - החלום של גברים רבים המאמינים שזה מאוד מגניב. ואם הוא בלתי נמנע, אז לפחות יש צורך לעמוד בכללים קטנים שיעזרו שותפים לאבטחים.

שיער קשירה היטב

זה עצה לבנות, שיער ארוך למרות שזה נראה ארוטי, אבל בתהליך רק להפריע. בנוסף, הם יכולים להיכנס לכל מנגנונים, פצע עליהם, כי לגרום כאב להסיח את הנהג. דירות דיסקרטיות במרכז

להקים את המכנסיים שלו עצמם

כל עוד גבר מאחורי ההגה, ידיו עסוקים, וזה עדיף להסיח את דעתו לכל הפחות, כך לטפל עם רוכסן על מכנסיים בעצמך. זו תהיה האפשרות של חיבה ראשונית, ודאגה לביטחון שלך.

לבלוע אהבה

במכונית זה קשה למצוא מקום שבו אתה יכול לירוק בהצטיינות, זה לא עושה בחלון. ואם תסיים את התהליך מחוץ לפה, אז זרע שנשפך חסם לא רק בגדים, אלא גם פנים המכונית. וכאן, אהוב אחד יכול להפוך חיה, כי הם פגעו בסנונית שלו, תצטרך לבקש סליחה אחת מציצה אחת.

קבל כרית קטנה (להסתמך על זה)

זה עצה למדי לנוחות, אבל זה באמת עוזר. במהלך מציצה, אישה צריכה להיות השיקה באמצעות מנגנונים שונים, זה לא נוח, ולשמור את הגוף במצב זה במשך זמן רב. לכן, כרית קטנה בינך, שאליו אתה יכול לסמוך עליו ולהתיישב הרבה יותר נוח, חייב להיות נוכח במכונית של מי לעתים קרובות לנקוט אמצעי כזה להשיג הנאה כמו מציצה במכונית.

לדבוק בכביש המהיר

סקסינג בעיר הוא לא נוח מאוד, אתה תמיד נראה, והרבה רמזורים עושה את הנהג כל הזמן מוסחת. על הכביש המהיר שבו התנועה הולכת בקו ישר מבלי לעצור את התהליך יהיה בטוח יותר ו בלתי נראה לאחרים. רק אחד לא צריך לחרוג מהמהירות, כל כך כדי להגיב באופן מיידי לסכנה, זה לא סביר להצליח.

הפעל את המוסיקה

מוסיקה, ראשית, יהיה חלקית להסתיר את הפעולות שלך מאחרים. שנית, קצת מסנה את הנהג מהתהליך עצמו, מכריח אותו קצת יותר תשומת לב לשלם את הכביש. ליווי מוסיקלי במהירות מגדיר דרך רומנטית ומסייע לחזק את הנאה.

אַקדָם

גם אם זה מציצה במכונית לא לשכוח את משחק מקדים: נשיקות, משיכות אור, לפלרטט. להביא את האיש שלו למצב של התרגשות חזקה רק אז להמשיך את המנה העיקרית.

אז הרגע המסוכן ביותר יימשך פחות בזמן, ואתה תהיה הזדמנות להעריך כמה המשחקים שלך הם מורגש לאחרים.

היזהרו של בליטות

על כבישים מקומיים קשה לעקוב אחר עצה זו, אבל עדיין. יש מסלולים מצופים גבוהים, מעדיפים אותם. אחרי הכל, כל bodie, זה ההסתברות לגבר כדי לקבל נגיסה כואבת ולא להתמודד עם שליטה.

להזכיר לו לשמור מרחק עם מכונות אחרות

גבר במהלך מציצה אינו שולט בעצמו ועל יכולותיו. נראה לו שהוא מרשים בכל עת יכול ללחוץ על הבלם.

שירות ליווי בישראל יעיל. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים, זה שהם מבקשים להיראות רווחית בחגיגה, לוקח יד עם אישה בהירה. הכנסה כזו זה מספיק, כך שזה לגמרי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

עם זאת, זוהי אשליה, ומרחק גדול עם מכונות אחרות יהיה ביטוח נוסף.

להזכיר לו כי יש צורך להתבונן במרחק ולהתחלק ממכוניות אחרות. ברגע זה אתה מחזיק אותו בידיים שלך ואתה יכול להוביל לתחושה.

שמור את המפיות בהישג יד

זה דבר מאוד הכרחי כאשר יש לך יחסי מין במכונית. להגיע אל האמבטיה או הנשמה יהיה לא בקרוב, ולהסיר את ההשפעות של משחקים. לכן, חבילה של מפיות רטובות או נייר עשוי להיות מאוד שימושי כדי לחסל את ההשפעות של outpouring מהיר.

חלופות למין אוראלי על הכביש 2

אפילו גברים ביותר עבור מציצה מחבר, וציין כי הם לא תמיד צריך לסיים, בזמן נהיגה. לכן, כדאי לנסות דרכים אחרות בטוח יותר של מין רכב.

חונה בצד (במקום מותר)

זוהי האפשרות הקלה ביותר. אם אני רצוי מאוד סקס, עדיף למזער מן המסלול לצד הכביש, כמובן, במקום, וללכת הנאה בשלווה, בלי לחשוב על ביטחון. ואם אתה יושב הזדמנות לנוע בקו הדיג, גם האינטימיות של הרגע יוכלו לשמור.

לְטִיפָה

זוהי דרך טובה להכיר אחד את השני ולקבל קצת תענוג. במקביל לשלוט על התהליך ולעקוב אחר מה שקורה מסביב. ליטוף הוא גם טוב יותר לצרף במכונית עומד.

"עֲבוֹדַת יָד

בנוסף למציצה יש הרבה דרכים אחרות להביא אדם לאורגזמה. אתה יכול ממש לצרף יד זו. לספק אדם בלי להתערב בו לנהוג הרבה יותר קל בידיו, ובטוח יותר על הפין שלו.

Просмотров: 112 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar