Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

10:50
מינים של מין ומה המין הוא שימושי

סקס, ללא ספק, אחד המרכיבים החשובים של חייו של אדם בריא. זה הוכח לא רק על ידי אוהבי תרגול, אלא גם על ידי מדענים. הם טוענים כי במהלך סקס פליטת הורמון - דופמין ונוירוטרנסמיטר, אשר בטווח הארוך לשפר את העבודה של המוח.

התוכן של המאמר

1 סקס קלאסי מסורתי 2 סקס אוראלי 3 סקס אנאלי 4 אוננות 5 סקס קיצוני 6 סקס קבוצתי

בנוסף, מין מסייע להילחם בלחץ, מחזק חסינות, מקטין את הלחץ, משפר את מבנה העור ומצב כללי של הגוף. היתרונות של סקס ניתן לומר אינסופי, זה רק כמה משחקי מין ניסויים להביא אותו, לעתים קרובות כדי השלכות עצובות. אז אילו סוגים של סקס הם ומה המין הוא שימושי?

סקס קלאסי מסורתי

זה סוג של סקס, על פי הכשרון, זה לוקח את המיקום הראשון, כי הוא הגיע אלינו עַתִיקוֹת. סקס קלאסי כרוך בחדירה של חבר בנרתיק. בנוסף, זהו סוג הבטוחה של סקס, יש לו ביותר תכונות שימושיות.

Pros: לנשים, סקס נרתיקי מסורתי הופך למניעה טובה של מחלות בדרכי השתן, כגון momas, mastopathy, סרטן הרחם, וכן הלאה. וגברים סוג זה של מין לא אימצו נכסים נוחים כגון מניעת סרטן הערמונית. חסרונות: אם סקס הוא בטוח ומוגן, ולאחר מכן מאפיינים שליליים, היום, לא זוהה. סקס זה צריך לבחור אלה שאינם מוכנים לניסויים, אבל הוא מוכן ליהנות בריאות.

סקס אוראלי 2

קיים כמה סוגים של מין אוראלי - Lingval, מציצה ו cunnilingus. בְּ שביעות רצון מין בלינבל של השותף (ונשים וגברים) מתרחשת רק שפה. Cunnilingus שואפת לספק שותפים עם שפה, שפתיים ולא.D, מציצה, להיפך, שואפת לספק שותף עם עזרה שפתיים, שפה וידיים.

יתרונות: נשים עם מין אוראלי מהר יותר לקבל אורגזמה (לקוח), אשר יש השפעה חיובית על בריאות נשים ומצב רוח ככל האפשר. מדענים הוכיחו כי בנות שעושה מציצה - חכם יותר, בשל העובדה כי בהצטיינות יש תכונות חיוביות רבות מאוד. לגברים, למעט הנאה, סקס אוראלי נותן תכונות חיוביות רבות יותר - למשל, מציצה יכולה להיעשות בכל מקום או, אם הנערה אינה מוכנה לחלק את בתוליו, היא עשויה לספק את הגבר שלה. חסרונות: במהלך מין אוראלי, בנות, לעתים קרובות, צמיגים הצוואר יכול להוביל סוג אחר של קמצוץ. גברים עייפים מהלשון והנושאים, השותף ביותר הוא נעים, והשני אינו רגשות נעים מאוד.

קרא עוד על הסכנות והיתרונות של מין אוראלי, קרא את המאמר על ידי הפניה.

סקס אנאלי

לא שווה הרבה תגיד איזה סקס אנאלי הוא, שכן ההגדרה עצמה מדברת על עצמי. סקס אנאלי מתאמן, הן זוגות מסורתיים ולא מסורתית. ו סקס זה הוא אחד המסוכנים ביותר לבריאות. אבל אם תחליט לצעד כזה, אל תשכח להכין בקפידה.

Pros: אם אתה לא מוכן לילדים, ואז סקס אנאלי יעזור ליהנות ולא לרדת.

Esquiters מוכן רוצה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם נדיבים וטקטיים. אבל זה בדרך כלל לא אחד בלבד צדדים שימושיים לעבוד.

כמו כן, בפי הטבעת, נשים וגברים, יש הרבה קצות עצבים שיהפכו תחושות מדהימות ולשפר את מצב הרוח. סקס אנאלי יכול להיות עוסקת בימים קריטיים מבלי לספק שותף אי נוחות. חסרונות: גורמים שליליים, למרבה הצער, הרבה יותר: אובדן של פי הטבעת, ההסתברות הגבוהה של שידור של זיהום מעיים, פער הספינות, microcracks פי הטבעת ואת הסרטן הגרוע ביותר - רקטלי.

אוננות 4

זה סוג של סקס, ב הדבר העיקרי מיועד לאוכלוסייה בודדה של העולם. נראה שזה הכי הרבה סוג סקס בטוח. עם זאת, מדענים הוכיחו ונוכחות של גורמים שליליים.

Pros: אוננות מספק דופמין תזרימי במוח, ובכך משפר את הרווחה ואת מצב הרוח. אוננות תקופתית, לאפשר לאדם להגדיל את משך יחסי מין. ייצור הורמון הלחץ (קורטיזול) במינונים קטנים מחזקים את המערכת החיסונית. גם אוננות - המושיע בהיעדר שותף, ולפיכך, היעדר מין, המסייע להפחית את הסיכון לסרטן. חסרונות: גורם סיבוכים ממערכת העצבים. עם חוב של היעדר שותף אוננות תכופה, תגובה לפתוגנים טבעיים הוא dulled.

סקס קיצוני 5

סקס זה אין גבולות. מה שהופך אהבה במקומות שונים בתנוחות שונות עם באמצעות תכונות עזר שונות - כל זה הוא על קיצוני מִין.

יתרונות: רגשות חדשים, ולכן, התזה של הורמונים שונים ושיפור המצב הכללי. חסרונות: השימוש באמצעי עזר שונים או מין במקומות קיצוניים יכול להוביל לפציעות שונות, חוץ מזה, אתה עלול להיתפס.

קבוצת סקס 6

קבוצת מין נוהגים אלה שאינם מפחדים ניסויים.וכמובן אלה שאינם מפחדים להודות בעצמך, שהם רוצים סקס קבוצתי. בתהליך, יותר משני אנשים משתתפים תמיד, והשותפים לא תמיד מכירים זה את זה.

יתרונות: תחושות חדשות ורגשות. חסרונות: בשל העובדה כי שותפים הם לעתים קרובות לא מוכר, יש אפשרות של זיהום עם מחלות מיניות זיהומים.

כל מיני טוב בדרך שלך, אבל איזה מין הוא יותר שימושי ומה עדיף לבחור תלוי במאפיינים הפרטיים של הצמד. העיקר הוא לזכור כי המין השימושי ביותר הוא סקס לאהבה!

ויקטוריה פומין https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94/

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

היתרונות של סקס כבר מזמן הוכחו. לתפקוד הנורמלי של הגוף, נדרשים אורגזמות רגילות - זו עובדה. זה לא הכרחי "לעשות" בכלל, כמו הטבע היה במקור הגה. אבל קשה לבוא עם דרך מתאימה יותר כדי להקל על הלחץ, להירגע לנרמל את העבודה של הגוף מאשר לעשות סקס טוב. האדם הוא להיות חברתי, והוא יודע אדם.

שירותי ליווי בישראל משולמים למעשה. שוב ושוב, הקונים הם בחורים מוצלחים, זה שהם המבקשים לנצח במבט אחד בפגישה, הליכה מתחת לטפל עם אישה יפה. הכנסה זו היא די למדי, על מנת למעשה למעשה לכסות את עצמם לכל הדרוש.

ויחסים בין חצאים לפחות 50% נבנים על סקס. מאשר מגוונים וחמים זה יהיה ההרמוני יהיו זוג. זו עובדה! אז לשלב יפה עם שימושי ולנסות לקיים יחסי מין לעתים קרובות ככל האפשר.

Просмотров: 266 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar