Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

08:33
מדריך לקוני על יחסי מין מופרעת וכיצד לעשות את זה יותר אמין

אז, בואו נצא ותלמיד: דרך זו של אמצעי מניעה היא מאוד לא אמין.מה שצריך לדון בתהליך: האם שני השותפים מסכימים על אמצעי מניעה כזו. ברוב המקרים, קטע מעשים מיניים מציעים גברים שלא אוהבים לעשות אהבה בקונדום.לכן, זה ביסודו של דבר, כך שהגברת נתנה את הסכמתו המודעת לשיטה כזו של אמצעי מניעה (זה יהיה אלימות אחרת, זה לא יהיה רק ​​סקסי, ואת הרבייה - אדם נגד יהיה נתון לאיום ליידי להיכנס להריון).וזה גם ביסודו כי כמה דנו את ההשלכות של הכנסת כזו: איך הם נותנים להכיר אחד את השני, כי הגיע הזמן לשלוף את הגוף הגברי, מה לעשות אם מישהו מהם נגוע על ידי STIS (אחרי הכל, דרכי אמצעי מניעה, כמו קונדומים, נתפסים לא רק רק מן הסיכון להיכנס להריון, ומחלות המועברות מינית), ומה לעשות אם ההריון עדיין קורה.

1 שאלות נפוצות על פעולת מינית מופרעת

הנה הם: האם היתרונות האלה הם היתרונות - להחליט בשבילך.

שאלות נפוצות על קטע מין actua

שאלה 1: מה זה עדיין בכלל?

מהותו של הדרך לבית היא שהזוג עושה אהבה, אבל רק כאשר האיש מרגיש שהוא עומד לסיים, הוא מוציא חבר מן הגברת ואת cums במקום אחר, על גופה באופן כללי, כך spermatozoa לא להיכנס הרחם.

אגב, עובדה מרגשת: באופן ספציפי, אונאן נענש על presets כזה - אופי מהתנ"ך, השם של אשר מאוחר יותר נקרא תופעה "אונניזם". אונאן התפרסמה לאוננות, רק שהוא לא היה בגברת, אלא לכדור הארץ, מניעת התרחשות הילדים. בזמנים הבוגרים ביותר היה חטא לחלוטין, שכן התינוקות פשוט מתו, והם ניסו לעורר יותר.

שאלה 2: זה רק?

כן, זה באמת נשמע כמו כאב פשוט, אבל יש היבטים.

In-1, תקשורת ביסודו הן לפני ובמהלך התהליך.

הכי אמין של כל זמין, טוב, למען כל הקדושים, אנחנו חיים במאה ה -20, כזה שפע של אמצעים שונים של הגנה, אשר הוא האמין להיות איזה genushve?פריטים תוכן אם אתה פותח מאמר זה, זה יכול להיות אפשרי, יש לך תנאי מוקדם להשתמש בו באופן ספציפי, ואף אחד לא יש את הזכות לגנות אותך.

2, זה די קשה לבחור את הזמן לחילוץ חבר, מאז spermatozoa, על פי מחקר, הוא לא רק במים הזרעים ביותר, ובחומרי סיכה כי חבר של הקצה אורגזמה. בתוספת שיר נפרד: אתה צריך למשוך חבר במדויק מאוד, כאשר יש צורך, בכל פעם הזוג יש יחסי מין. וכן, זה בכל פעם את הסיכון ואת הון.

B-3, ביסודו נבדק לעתים קרובות עבור stis, כדי לא להדביק אחד את השני.

שאלה 3: זה נהדר?

בהחלט, דרכים ללא דופי אמצעי מניעה לא קיימים, וגם לא, ואפילו השילוב שלהם, אינם יעילים עבור כל 100% (לא לספור את ההתנזרות, זה מצוין, וכאן מרי תטען).

על פי הסטטיסטיקה, 22% מהאנשים המשתמשים בדרך מופרעת יחסי מין, להיכנס להריון. אגאס. כלומר, כל 4, למעשה. זה לא קשה למלא את הנתונים הסטטיסטיים, במיוחד כאשר אנו לוקחים בחשבון את הסיבות אשר אתה קורא להלן. דירות דיסקרטיות בקריות

שאלה 4: כי הוא מסוגל לעשות יחסי מין מופרע לא יעיל?

אם בקצרה, אלה שני גורמים: הקושי הוא לחשב לא רק את הזמן של אורגזמה, ואת הזמן שבו הזין מופיע סיכה, אשר מכיל גם spermatozoa, ואת הבלתי צפוי של זמן שפיכה.

יש לה השפעה של סיבות רבות ושונות: פעם אדם מתרגש יותר, מתישהו פחות, בתוספת זוג עם אהבה יכול לעשות, להיות בשיכרון אלכוהול, מתי לסמוך על המעשים שלהם בעיקרון אפילו יותר קשה, בתוספת התרגשות חזקה גם מבלבל מחשבות ואת כוחות חסר תקדים, אדם לצוד כדי להרחיב הנאה, ובסופו של דבר הוא מוציא מספיק מוקדם.

והנה עכשיו איזה דבר. גם אם הם מדמיינים, גבר הוא סופר ללא דופי היורה, והוא לא נתן שום misfackers 100 פעמים והושך שנייה בשנייה בעת הצורך. אבל ב 100 בפעם הראשונה הייתי עדיין לא בסדר. וזה טעות קטנה אחת תוביל להריון.

ליישם את החלומות שלך בישראל קל אם אתה מודל שיק מאוקראינה. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 5000 דולר.

כמעט את הופעתה של אדם חדש. ובכן, או להפלה, או לקבל אמצעי מניעה קריטיים, וזה גם מכה לגוף.

זה לא קל יותר ללבוש קונדום?

שאלה 5: איך לעשות את זה יותר יעיל? השתמש spermicid.

זהו מתקן טיפול שהגברת מראש היא בדרך כלל שעה אחת לפני המין ממוקם בתוך הנרתיק שלו.

מסלמה מנוסה רוצה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם תמיד חסרי עניין ונכונים. אבל זה כבר לא רק רגעים מוצקים לעבודה.

יש spermicid עושה את הסביבה, שבו spermatozoa לא יוכלו לשרוד ולמות, למנוע את ההפריה.

ספוג למניעת הריון, אשר מכילה גם זרע. זה יכול להיות ממוקם בנרתיק במשך היום, וכל הזמן הזה ישמח לעשות אהבה. מראש להתאמן עם קונדום. במילים אחרות, לפני שתתחיל להשתמש בפעולה מינית מופרעת - האם זה מתאים לשלוף עם קונדום, אשר יבוטב במקרה של ייבוש, בעוד בני הזוג עוסקת בתקשורת בתהליך, ואדם הוא לקבוע את הגישה של אוֹרגַזמָה. שעונים לביוץ.

הגברת יכולה להסתכל על המחזור שלה כדי להגדיר ימים "מסוכנים" כאשר הפוריות שלה בשיא, והיא עם ההסתברות הגבוהה ביותר להיכנס להריון. בימים כאלה, אתה לא צריך לעשות אהבה (או יש צורך להשתמש בדרכים אחרות של אמצעי מניעה). כדי לזכור כי שיטה זו היא גם אמין: הגברת יכולה להיכנס להריון לתוך לפחות יום אחד של המחזור, בשלב הביוץ רק מגדיל את האפשרות, אבל זה לא אפס לימים אחרים.

השתמש ב- PPA כדרך נוספת כדי להגן, לא היחיד. לדוגמה, קונדום או קוטל זרע - ומיד PPA, כאן האפשרות של הגנה מגדילה באופן משמעותי. שמור על אמצעי מניעה קריטיים שלך על היד כדי למנוע הריון, גם אם PPA לא עובד. שאלה 6: ומה הם היתרונות?

שיטה זו לא תשתמש אם לא היו לו יתרונות כי כל כך טוב שהם יכולים להיות rissed על הסיכון שלהם. וכן, אכן, כבוד. מתחת למדריך כיצד לבצע פעולות מיניות קטועות של אמצעי מניעה.זוהי טופס בקרה פוריות או טופס מניעה, צורת אמצעי מניעה. הוא משמש ברחבי העולם מאז שהאוכלוסייה של כדור הארץ הבינה שאם הוא היה חבר בגבר הנרתיק, אז הילדים יתברר, וכי הילדים אינם תמיד רכישת הבטן.

זה בחינם. קונדומים, במיוחד מצוין, אשר לא ישבור בין התהליך ולא יפיץ גומי לכל החדר, הם לא שלושה רובל, אתה יודע, ואת אמצעי מניעה יכול גם להרשות לעצמו לעצמם. ובכן, זה קרה, אפילו בית כזה, דברים פשוטים עבור מישהו יכול להיות מותרות. לא מבקש מתכון, אל תלך לרופא. כדי שהנערה תהיה מרשם אמצעי מניעה, יש צורך לעבור חיפוש ביורוקרטי כזה אם אתה קשר חופשי, או עודף כספים אם שילם. ולעתים קרובות איך גינקולוגים מתייחסים לבנות - זה שיר נפרד, והיא עצובה. נוח, שום דבר לא צריך ללבוש איתי או לשתות מראש, אשר פותח יותר מקום למין ספונטני. אין תופעות לוואי (אם הכל נעשה נכון): אין כאב בראש, תצורות במצב רוח, כמו מרוסר, אין גירוי מ קונדומים אם מישהו משותפים רגיש להם איברי המין. מוריד את הסיכון של vaginosis חיידקי. זוהי מחלה כזו כאשר הנרתיק אינו מגיב בצורה גרועה לפלישה לכל חיידקים "זרים" בסביבה שלה. כולל התגובה עשויה להיות עבור החיכוך של הקונדום על הקיר של הנרתיק או על חדות של זרע. מגביר את האפקטיביות של דרכים אחרות של אמצעי מניעה.

Просмотров: 115 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar