Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

08:18
למה ומדוע גברים משתמשים בשירותים של טיפט

למה וילונות עדיין נהנים כל כך גדול בביקוש? אחרי הכל, זה נראה, בעולם המודרני כל כך הרבה הזדמנויות להרוויח כמו סקס ללילה אחד, אז למצוא את עצמך במחצית השנייה - הנה לך ו tinder, ו רשתות חברתיות, וסוכנויות נישואין מיוחדות, כן רק שפע של יפה נשים משוחררות מינית ברחובות העיר. עם כזה שוודית סקסית מבחן הזנות כבר זמן רב להיות שריד העבר והנקודה בזבוב. אבל האם זה זה?

התוכן של המאמר

1 ראשון להילחם, הוא קשה .. 2 דברים שיש לקחת בחשבון? 3 שטות אויבים 4 בנאלי אדול 5 בדידות

אם אתה לחפור עמוק יותר, מתברר כי הבנות הם אור התנהגות כמעט הסתמכות של החברה המודרנית. הם מאירים אותם סקס, לעזור לגברים (ונשים) כדי להסיר מתח, ולפעמים אפילו להפוך אפודים עבור דמעות ופסיכולוגים המעורבים.

אנו מציעים להצטרף לחפור שלנו ולפרט שקול את כל הסיבות מדוע גברים ממשיכים לשוק חסות שירותי מין.

ראשון קרב, הוא קשה ... אני

חבר'ה רבים פונים לבלבול לא להפיג ונחמד לבלות את הערב, וכדי לתת להם את הביש שלהם בתולה ולהיפטר מעמדו של בתולה.

לאחר צפייה בסרטים ובסדרים על החיים תלמידי תיכון, נוער במוחם רעיון קבוע בתוקף של "בתולה אתה בהחלט צריך להפסיד עד שמונה עשרה שנים. ". אבל אם אתה חף מפשע הילד הוא נורמלי, להיות תלמיד תיכון או תלמיד סטודנט, ואז להגיע לקו בן עשרים שנה, רבים מתחילים להיות מורכבים טובים לִרְחוֹץ.

והבנות, והחבר'ה נראים את הרעיון של תיקון: אתה צריך לזכות בדחיפות ניסיון מיני.

באופן מסורתי הוא האמין כי הבנות כדור זנות מה - זה עולה לה להוציא את האצבע של כל חבריו או מכרים שלו, ו הבתולה תסיר. ואת הנערה היפה והסוגית יותר, עוד מועמדים בנויים בשורה. יש נתח ניכר של האמת - חבר 'ה משוחרר מוכן לעזור למדי מוכר ולספק יחסי מין לילה אחד יותר מאותן בנות. למרות הזמנים משתנים, נשים יפה להתחיל לתרגל סקס ללילה אחד, וחולם בחורים על גדולים ונקיים אהבה.

K / F "יופי"

להיות זה כפי שהוא עשוי, הבחירה של שירותי מין משלמת יותר תשומת לב לגברים. כמה בחורים קיבלו מבולבל כמתנת יום הולדת מחבריהם (או אפילו אכפתיות). דירות דיסקרטיות במרכז

אם אדם צעיר מאופיין בתולה מעוררים שאלות של חברים, הולך לזונה - רעיון טוב למדי. עבור סכום מסוים, הבעיה של קיפוח תמימות תיפתר.

מה אני צריך לזכור?2

זונה יכולה לשלול ממך בתולנות, אבל ביטחון עצמי ויכולת לתקשר עם בנות בערכה לא מסופק.

Cinence: ב יצירת יצירות מופת Giuseppe (יצירת מופת ניתן לקרוא אותו כבר בגלל סצנות בעירום מוניקה בלוצ'י) "מאלנה", לספר על החיים של איטליה ב תקופת המלחמה של המאה הקודמת, אנו רואים את ההיסטוריה של ילד בן שלוש-עשרה, ניהל להתאהב ביופי הראשון של העיר. אהבה בלתי סבירה לא נכזבת לדעת את כל תענוגות של תקופת גיל ההתבגרות, הוא ממש נוהג את עצמי בעצמי ההורים שלך. בסופו של דבר, האב מוביל רנאטו לבית ציבורי, שם הילד בוחר את זה מזכיר לו את נבחרו. הילד הוא מקופח תום עם מבולבל. אבל כל המחשבות והפנטזיות שלו ניתנות למלאן.

לְלֹא Posses3

הרבה בחורים ובנות מעוטרות למין עם לשעבר, להכיר בכך שהם היו מופתעים לטובה. סקס היה טוב מאוד מותר להירגע באמת וליהנות.

העניין הוא שהם לא ניסו לייצר טוב רוֹשֶׁם. למה? שניהם כבר הצליחו ללמוד זה על זה רע טוֹב. המשך יחסים ונסה לרצות זה את זה הם לא מתכוונים. הם רק סיכמו עסקה רווחית הדדית.

אותו עיקרון עובד סקס שנרכש עבור כסף. אם אתה קורא את הגילויים של רוטה מנוסה וגם, אתה יכול להבין את זה לעתים קרובות גברים הגונים וחכמים מחפשים את הבנות והנשים שלהם פעם אחת בשל העובדה שהם לא רוצים להראות את הנטייה הסודית שלהם ואת מרושעת את רצונות הגברות עם מי אתה צריך לחלוק את הגג. אולי החבר שלך יאהב את זה משפט אמיץ. ואם לא? ואם היא נעלבת, אתה תעליב, תן לזה להסתכל איכשהו בבוז? אין זה סביר שאחד הבנות האלה יירגע הצדקה של בגידה כמו "אני פשוט החוף לך". אבל בסכסוכים משפחתיים אחרים אנחנו עכשיו לא נעמיק.

זונה אתה יכול לתת כסף דורשים את הגשמת השירותים במלואו. יש מוצר, יש כסף. אתה יכול בבטחה הביקוש איכות המוצר ביציאה, כמו הסכום המרשים ניתנה לו. אם איפשהו בתוך הלקוח ולהזיז תחושה של בושה, הוא מרגיע את עצמו בכך עבודתה "," אני לא משאירה איתה איתה "," אנחנו לעולם לא אראה אותך שוב ", "אני חושבת שהיא נראתה גרועה יותר וילה" ולא.ד '.

בנאלי אדולרר 4

מיליוני זוגות שחולדו זה בזה בנאמנות קדוש לראות את ההבטחה שלהם. עבורם, מונוגמיה היא הטופס האפשרי היחיד מערכת יחסים. הם מרוצים זה מזה וכנות לפני עצמם ומשלו בת זוג. מתכוונים להיות יחד עד שהחיים הוא אהבה.

כדי להגשים את החלומות שלך בישראל קל אם אתה ילדה ארוטית מ בלארוס. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. בנות של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל כדי לקבל מ 3000 יורו.

אם אתה מדבר ולפגוש אנשים אחרים - הודה בכנות וחלק (חברים או אותם אויבים).

מיליוני אדים מתאמנים מה שנקראו חינם יחסי. לא להגביל את עצמם ביחסי מין ולא מאמינים שזה זכאי לשלוט במחצית השנייה שלך. תהנה מהחיים, מערכות יחסים ומין.

מספר לא קל יותר של זוגות שבהם אחד שותף או שניהם "ללכת שמאלה", תוך המשך לשיר את monogamy. W כל אחד מהם בוגדים הגורמים וההשלכות שלהם. חלקם פשוטים תופס רגשות בהירים ותשוקות זוהרות. כאן במערכת יחסים כזו לעתים קרובות יש גברים, תחת כיסוי הלילה / במהלך הפסקת צהריים לרוץ זונות. לזרוק את המקרים שבהם האנטלמן אהב את הגברת השנייה אט אט מתככז להפרידה מהגברת הראשונה שלו, ותישאר קצר בוגדים.

גברים, עם תשוקה איטנית עבור polygamy כי או סיבות אחרות (מכובדות ולא מאוד) לא רוצה להיפרד חברות רשמיות, ומין בצד הוא משוגע מאוד.

לעשות מערכת יחסים מלאה עם בחורה - מאוד טדיש וסכנה.

רוסית שאינם פנסים וחוסר מידע זרקו שיפוט שווא כי ליווי הוא משהו היום, ברירת המחדל, יש צורך לעבור על עובדה זו. אבל לעתים רחוקות, שמבין כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

בזהירות להבטיח כי הילדה או אישה לא מוצאים בדיקות חשודות, כרטיסים לקולנוע או לחשבונות לחדר במלון. לפחד מ היה פילגש חסרת מנוחה מחכה לאשתו ולא הניח את כל זה "עיכובים בעבודה". יותר מדי עלויות אנרגיה.

הרבה יותר קל לפנות פילגש מקצועי. היא לא מאיימת לספר את כל אשתו או בחורה, לא קוראת בלילה ולא כותבת מסרים מסוכנים בזמן שאתה נמצא בנשמה, והנערה פונה שלו סקרן מטפל בטלפון הקסלי שלך.

Loneliness5

למרבה הפלא, אבל לפעמים אנשי מקצוע מסודרים בכלל לא לספק צרכים פיזיולוגיים.

המקצוע של גיישה מכוסה כמות עצומה של רכילות מידע לא אמין. למעשה, "נשים של אמנות" נועדו להאיר ערב גבר או קבוצה של גברים. על כל סגן יש דיבור. בליטיאני נימפות עם שפתיים אדומות הופיעו כמעניין שפותח מקיף interlocatries, אמנים ורק יצירות אמנות.

בסרט "זיכרונות של גיישה" מספר גיאיש על, איך הלקוחות הגיעו לטקס תה ליהנות מערב רגוע, הרחק נשות שחיקה. מקסימום ארוטיקה, אשר הלקוח יכול לקבל - לראות מיידן עירום.

על משהו דומה וחולם מתבודד, אשר הזמנות בנות של התנהגות קלה. אולי בתחילה הם מתכוונים יותר בילוי סטנדרטי עם זונה, אבל בסופו של דבר מטען בעיות מלאות ורגשות מדוכאים שהרגישו את עצמה. ועכשיו הוא יושב, מדבר על הבעיות שלהם, ופרפר לילה מחא כפיים דָרוּך.

אם אתה לוקח היקף נפרד של ליווי, אז יש עדיין יותר מעניין - יפה, נשים מפוארות אשר הבחור יהיה פחד בחיים להתקרב יותר מקילומטר, עבור סכום מסוים אתה צבוע איתו לפני זה חברים.

גברים מוצקים נוספים מראים את ההסלמה של דרישות גבוהות רבות יותר מאשר ללבוש שמלה סקסית וחיוך ", אלא גם המפעלים והמתנה של בנות מחכות לאלה העוסקים בשירותי מרכזי ליווי עלית. גברים כובשים מצב חברתי ופיננסי גבוה. כולם נשארים מנצחים.

עוד על המקצוע העתיק ביותר, אתה יכול לגלות במאמר שלנו עוד יותר על ידי התייחסות.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

זונות תמיד יהיו פופולריות. המקצוע הישן ביותר לעולם לא לאבד את הרלוונטיות. גברים נהנים משירותים של הבלבול, כי זה נוח. בעיקרו של דבר, זהו עוד מגזר השירותים: הבחור מוכן לשלם כסף למין, האישה מסכימה לה. כתוצאה מכך, הקשר הזה בין נציגי המין השני מתברר ככות ביותר ופשוט, לא משנה עד כמה זה נשמע באופן פרדוקסלי. חבר 'ה לערער זונות כי הם זקוקים לפריקה פיזית. חפש בחורה, אכפת לה - קשה, ורבים זה פשוט אין להם זמן ותשוקה. ברגע זה, מבולבל וזה הופך להיות "שדה התעופה הפנוי".

Просмотров: 133 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar