Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

10:50
למה גבר כמו כאשר הגברת מלמעלה?

אותם זמנים שבהם נהרג לשלוט במיטה רק גברים כבר עברו זמן רב. עכשיו בנות לא יכול להיות נורא לקחת על עצמו את התפקיד של נכס, וגברים לא נגד. למה גבר כמו כאשר הגברת מלמעלה? כל פשוט פשוט! האיש מעריץ את העיניים, ובסופו של דבר, ליצור את אהובתו האהובה קדימה, ואת צורותיה היפות - החלום של כמעט כל נציגי הגברים.

התוכן של המאמר

1 למה גבר כמו כאשר הגברת היא על גבי? כי זה כל כך שכותרתו בתנוחה זו? 2 אפשרויות זֵר

אבל זה רחוק מכל תנאים מוקדמים ואחרים יהיה בזהירות מתאר ב.

למה גברים אוהבים כאשר הגברת מלמעלה? כי זה כך, בסופו של דבר, מכניס בתנוחה זו?אני

הוא יכול להירגע יום עבודה ולקבל הנאה. כאשר הגברת מונחת לבסוף על גבי ועושה את כל העבודה באופן מסורתי, אדם מבצע, אז הוא מקבל כאילו זה הופך להיות איך כולם יודעים הרבה פחות חובות. יציבה זו טובה, אם הוא, בסופו של דבר, מרגיש איטי מאוד או לא נהדר מאוד, ומאחלים לך לבלות איתך במיטה.

נוף יפה. כפי שכבר הוזכר, אז גברים הם ללא סיבה כאשר הגברת מֵעַל. הם אוהבים להסתכל על הגברת שלהם במהלך יחסי מין, מחפשים אותה רגשות ונראה כאילו היא נהנית. ב, כפי שכולם יודעים, תנוחה מיסיונרית קונבנציונלית לעשות את זה בעצם לא מציאותי, ובתוויה של הרוכב הוא פשוט נהנה, צופה בגברת, בסופו של דבר, עובד עבור שניים. מה יכול להיות טוב יותר?

אתה יכול לכוון את השותף. כולם יודעים שכך, אם לאדם יש עוצמה ידיים, ואז הוא סוף סוף יכול לעזור מעט לגברת שלו ולהעלות, ולהוריד אותו, מחזיק למטה. זה יעזור להגדיר קצב מתאים לפעמים כדי לעזור כאשר היא מקבלת שומן. בנוסף, אתה יכול לתבוע ולדחוס את הישבן כי כמו גבר וגברת.

זווית החדירה. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל במיוחד בתנוחה זו, זה נעשה ללא דופי זווית החדירה.

לישראל אין מקום דעות קדומות אם נדבר על עבודה בסוכנות ליווי. לגברים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מודעים לכך שהלווים רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ובמודל הליווי של מחלקת ה- VIP ישמש אינדיקטור למצב.

רגשות כפי שאנו מבטאים, יתרגלו, והגברות נוהגות את האזורים האלה, אשר נותרו בעבר בורים. באופן כללי, יתרונות מוצקים!

עֶליוֹנוּת. זה אפשרי שאם ב זוג באופן מסורתי, לשים את זה בעדינות, אדם שולט, בשלב מסוים, הגברת גם רוצה להרגיש בתפקיד הראשי. אבל אם, כדי לשים את זה בעדינות, כדי לאפשר לה לעשות את זה במיטה, האיש יהיה מופתע לטובה, טוב, ו אישה סביר ביותר.

האידיאל של הכל מושגת אורגס. לא כל הגברות מושגות שיא של הנאה במיסיונר או איך אנחנו כל הזמן מדברים עם כל תנוחות אחרות. אני חייב לומר שבמקרה הזה היא לייעץ לך לחוות את התנוחה של רוכבים ואת התוצאות לא לכפות עצמם במשך זמן רב לְצַפּוֹת. ואדם שיראה את גברתו, בסוף, קיבל אורגזמה, יהיה רק ​​שמח.

עכשיו אני חייב להיות ברור למה אדם אוהב מתי ליידי מלמעלה.

אפשרויות Poses2

הוא האמין כי המיקום מלמעלה מרמז רק לינה של ילדה פנים אל השותף שלו. אבל יש אפשרויות אחרות, אשר אתה יכול להשתמש בחיים שלך סקסי.

רוכב הפוך. הגברת חייבת להיות ממוקמת רק על גבי האיש, כמסורתית, אבל חזרה אל פניו ומעט גוחלת קדימה. זה באמת רוצה להדגיש את העובדה שזה היה נוח, אתה יכול להישען את הידיים שלך ברגליו של השותף. זה אפשרי כי בגירסה זו של המיקום מלמעלה, הגברת יכולה להרגיש את הגירוי של הנקודה G, אשר רק ליהנות ממנה. כמובן, כולנו יודעים היטב, כי אתה יכול גם לשאול את השותף להחזיק אותך מאחורי הרגליים שלך ולבקש קצב, אם אישה, לשים את זה קצת, תבגוד גם. שליטה מלאה. בתנוחה זו, בסופו של דבר, זה יהיה צריך להיות פעיל מאוד. זה אפשרי כי האיש ממוקם על המיטה, באופן מסורתי, ומניחים על גבי, למתוח את הרגליים ואת המקום ליד הכתפיים של השותף. הבא אתה צריך להישען לאחור וכן לדבר עם הידיים שלך במיטה. זה אפשרי כי הנה Yvesh, עכשיו זה נשאר רק כדי להתחיל לנוע. אתה יכול לפקח על הכל: עומק, מהירות וכוח של חדירה. למותר לציין, לא יכול להיות תנועה, הן נפיחות ומטה ונעות קדימה ואחורה. אבל בסופו של דבר, יש צורך להבהיר כי בתנוחה זו רע, לשים את זה בעדינות, הדגדגן הוא מגורה, וכמעט כל הנשים בלי זה. כאן הם יכולים לבוא לעזור הבחור שלך או צעצועי מין מיוחדים. מיסיונרית מנגד. עכשיו הגברת מחויבת לשכב על גבר ולחזור על תנועותיו שהוא עושה באופן מסורתי בתנוחה הרגילה. בתנוחה כזאת, האורגזמה הקלקתואלית יכולה להיות מושגת להוצאות החיכוך הפעיל על חבר גבר. בנוסף, מתברר לחץ על הגושים, אשר מעורר עוד ומגדיל את הרגשות. נסה וכנראה כמוך. מרגל. ייתכן כי תנוחה זו אינה מאוד כפי שנהגנו לדבר, נוח, אבל כאופציה, אם, בסופו של דבר, רציתי מעט לגוון את התהליך. האיש צריך לכופף את רגלם, והנערה מחפשת את רגליו מתחת לעצמו וגם לשים אותם על גב השותף.

איסוף מקצועי רוצה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. כולם נדיבים ומנומסים. אבל זה בהחלט לא הרגעים החיוביים היחידים בעבודה.

לאחר מכן, יש לחבק רגל של גבר ולהחיל אותו כתמיכה. ליישב את הפנים אל רגל כפוף. בערך באותו זמן, בעוד הרגליים של השותף, בסופו של דבר, יתחילו לטוס, אז זה אפשרי להיות די טוב כדי לדבר כדי לעורר את הדגדגן, ואת הבחור מחפש את הטפסים שלך בפרופיל נשען בגברת תחת איך אנשים רגילים להביע, וזה גם נחמד יותר. נַדְנֵדָה. תנוחות נעים מאוד וגישות חיבה ומין ארוך. גברים צריכים לשבת במיטה, וגברות לשבת על גבי ולכן לומר כדי להסיר רגליים מאחורי החלק האחורי של השותף. זה לא יעבוד בתנוחה כזו, אבל מתברר לזוז מעט וכאילו נזף. בתנוחה כזאת, ניתן לשמור את הקשר החזותי, הרגשתי וחתך ככל, באופן כללי, ירצו.

זה אפשרי כי אין פחות מאשר השותף שלך ככזה. ועכשיו אתה מבין למה אדם אוהב כאשר הגברת מלמעלה

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. יש לציין כי אנו עובדים ביותר 10 שנים. אני חייב לומר שאני אעזור לזוגות, בסופו של דבר, לפתור קשיים בחיי סקסי.

גבירותיי אוהבת להיות למעלה לא פחות בחורים. היכולת לקחת את התהליך לידיים שלך ומאה אחוז לשלוט על הרגשות - אין מחיר! באופן ספציפי בתנוחה של הרוכב כמעט כל הבנות, כפי שכולם יודעים, בפעם הראשונה שהם לומדים את האורגזמה, האטה או מאה אחוז לעצור כאשר הרגשות הם כמו להיות בשיא. בפועל זה מסייע, לבסוף, לחוות פיצוץ אמיתי של רגשות ורגשות על קו הסיום. אגב, במהלך יחסי מין בתנוחה של הרוכב לא יתרגז את התרגילים של קגל - נע על שותף, קצב לסחוט את השרירים של הנרתיק, כך שזה רק כדי לספק גבר רק אורגזמה מסוכנת.

Просмотров: 7606 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar