Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

22:51
האם אתה אוהב את הגברים לעשות KUNI או שהם מעמידים פנים?

הוא האמין כי רק ליטוף אוראלי לתת רגשות נעימים יותר.

התקשות סובייטיות וחוסר חוק של מידע העבירו מבט שווא שהלווה בהכרח משהו, בבוז, כך, מה לדממה. רק יחידות מבינות כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

אתה יכול לסיים לפחות איזה רגע, ולא לצפות כי שותף מגיע אקסטזי.אם אתה מרגיש שהשותף לא אוהב לעשות קוני, ולכן מאוד לצוד, כדאי להציע לו חיבה אוראלית הדדית. מעולה יעזור תנוחה בולטת 69. אולי הבחור לא אוהב ללקק את הנרתיק כי ניחוח נבזי.

לפני הקרבה, עדיף לשטוף בסדר עם סבון disonled. זה גם שווה להתחשב כי מגולח pubis. ובכן, שיער בכך מקרה לא יפריע לקוני.

1 מה זה cunnilingus? 2 למה נשים כמו אוראלי לְלַטֵף 3 שיש לו כמה פנטזיות סקסיות 4 הדרך הטובה ביותר החוצה מתי גברים לא אוהבים לעשות cunnilingus 5 צדדים אחרים

מה זה cunnilingus?אני

כיום כזה חיבה אוראלית ייחודית אינה ניתנת לתפקיד של שליטה מסוימת. נשים פשוטות קערות מקוני. גירוי של אזורים ארוגניים הממוקם על איברי המין חיצוני איברים, שנעשו על ידי שפה, ספוגים, שיניים. לטכניקת עירור כזו לא רק אנשים הם redicing, ובעלי חיים. הוא הוקם כי השועלים נדיפים, כלול בפעילות מינית טיפוסית על ידי ליקוק איברי המין. אֵיך קוני ממשיכה עוד, ככל שהמשגל המיניות המסורתית נמשכת.

ביולוג הודי מרימוטה Ganapati סבור כי cunnilingus בבעלי חיים מוקצה תפקיד נוסף, לא רק השגת שיא של התרגשות סקסית. ללקק את אברי המין של נקבות, זכר מאקר כזה מנסה להסיר את שרידי מים זרעים שמאל יריבים.

למה נשים כמו אוראלי לסקי 2

הדגדגן נחשב יותר אזור ליידי ארגני רגיש. אתה יכול לשלם מראש את השיא של אושר מתי גירוי חזקה. עם אפקט חיבה יהיה חסר משמעות. דרום אמריקה פמיניסטית ואת sexologist shir hight טוען כי רוב הגברות משיגה אקסטזה באופן ספציפי, ב Kuni, ולא עם המעשה המיני הנוכחי. אבל זה בכלל לא זה אומר כי ליטוף אוראלי צריך לשנות מין רגיל.

התחל צורך עם עדין שפתיים מגדריות לא מקופלות, ללכת אל היקו של כל אזור איברי המין, מתי זה מעורב כמו כל השפה, כך קצה שלה, ספוג ואפילו האף עם סַנְטֵר. תנועות יכולות להיות שונות בעוצמה ומשרעת, ב בהתאם להעדפות שותפים. לא לבלבל לשאול איך כמו. אף אחד מאיתנו לא יודע איך לקרוא מחשבות. ילדות כאלה כאלה הציג לתוך הנרתיק, אחרים מעדיפים InsiScriminate וגירוי מתמשך הדגדגן, בהצטיינות השלישית פשוט מהעובדה שהם מלקקים באגרסיביות את הפות.

במקביל ל S גירוי של שפת המין יכול להיות הוביל בוויברטורים הנרתיק, דילדו, אצבעות, יד. מאקר כזה יכול לגרום לאורגזמה הזרקת דיו. כאשר מגורה על ידי שם של ג'י דאם חווה סדרה של אורגזמות, עם כל אחד הבא חזק יותר. נקודת ארוגן זו ממוקמת במרחק של 15-20 ס"מ מהכניסה לנרתיק, בינה לבין הטבור. להיכנס צעצועים בנוסף יכול להיות במעבר האחורי. אז מקצר יצליח "להתחמם" שותף מול המין האחורי.

למי יש קצת פנטזיה סקסית 3

גברים רבים כמו ריח של נשים, כי כמה פשוט רע מן התחתונים, אחרים מעדיף ללקק אברן. כאשר הגברת מתרגשת מאוד, לחסל סיכה מיוחדת מן הפות, יש לו טעם חומצי. אבל שותף יכול להיות נרגש לא רק מן הארומה, ומסוג הכוס מגולח. למרות ש כמה גברים כמו המקום במקומו הזה. ובכן, הנה כבר לא לִטעוֹן. כולם באופן אישי.

הדרך הטובה ביותר מתוך המצב מתי גברים לא אוהבים לעשות cunnilingus4

אז אתה אוהב את הגברים לעשות KUNI? כמובן, כדי לקבל תשובה בכנות לשאלה זו היא לא סביר לעבוד. רב גברים פשוט לא רוצים לפגוע נשים ולהפוך את כל מה שיהיה נהדר במיטה.

התקשות רוסית וחוסר מידע הולידו מסקנה כוזבת כי ליווי - כל זה משהו, כך, זה יהיה שותק על עובדה זו. עם זאת, מעטים יודעים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום משותף עם זנות.

לאחר lasoms אוראלי, זה יותר קל להשיג מ שותפים הסכמה למציצה או למין אחורי-יבשתי. לא לספור אם האישה כבר הגיע לשיא הנאה, הבחור יהיה קל יותר. שפה LABO מעורר את הדגדגן ואת הפות, מביא את הגברת לשיא של אושר. גברת בתור זה חווה אורגזמה הדגדית. Cunnilingus - התחלה טובה יותר משחק אהבה קשה. אבל לשקר גברים עושים קוני? או שזה טהור הכל מן נימוס.

תוכן המאמר של הקיסרית הממלכה הבינונית, פופולארית תחת שמו של יתיאן, הזמינה את אנשי בית המשפט שלהם קומה לעשות בעצמך כאשר פגישה cunnilingus. זו היתה שיטת האפליה שלה סימן מיני ותחילת עידן הנשים. כֹּל ביורוקרט בכיר היה להראות כבוד לשיטה ליקוק לוטוס סטמנס. נערות ליווי בראשון לציון

החלק האחורי של המדליה 5

KUNI עדיף לעשות נבדק שותפים. במהלך חיבה אוראלית יכולה נגוע במחלות זיהומיות כאלה כמו הרפס, עגבת, הפטיטיס. אם אתה לא משוכנע של השותף, עדיף להשתמש לטקס מיוחד מפיות.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

גישה זכר cunnilingus הוא כמעט הכל בהתאם לשותף ולמטרה של סקס מסוים. אם הצעיר נמצא במיטה עם אישה רק כדי לקבל פריקה קדומה - באופן טבעי, הוא לא רוצה לישון. הוא באמת לא אכפת לי מה השותף מרגיש שם. אם האיש אוהב את גברתו ומוגדר להביא אותו לנקודת הנאה הגבוהה ביותר, הוא יעשה מאמץ מרבי עבור זה. ו cunnilingus לא יהיה מגעיל - האיש הצעיר ישמש לכל סנטימטר של הגוף האהוב. לכן, הסירוב של Cunnigus עשוי להצביע על היעדר רגשות. ואת הסיבה לכריכה יכול לבוא עם כל.

Просмотров: 133 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar