Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

22:51
איך להביא אדם לאקסטזה: 10 ייעוץ נכון

גברים ראויים לתשומת לבנו ולטיפול. הם חזקים, טובים ולא נלאים. עבורם חשוב מאוד שאנחנו נהנים מין. ואנחנו רק מחויבים לענות על אותו הדבר. איך להביא אדם לאורגזמה? תקשיב לעצה שלנו.

התוכן של המאמר

1 מתיחה הנאה 2 הביא דמיון 3 לא למהר 4 אוונס המצב 5 הפתעות עצמיות 6 הצג את היוזמה 7 להתמקד הראשי 8 מצא מקומות "חלשים" 9 לא טורחים 10 תן אהבה חמה

מתיחה הנאה

לעתים קרובות השותפים שלנו הולכים קורבן עצמי אמיתי. הם מרסנים את אורגזם, אז יכולנו לעשות את זה יחד איתם. זה דורש הרבה כוח ו סבלנות. מה אתה יכול לעשות כדי לפצות עליו במאמץ?

דיקטי הוא כל הלילה! ליטוף מכרז, הפתעות נעימות, עיסוי ארוטי .. זמן רב כדי להתאים אותו עם סקס אוראלי. והאיש שלך יהיה בהנאה הנוכחית.

הביאו דמיון 2

חבר 'ה לעתים קרובות לחשוב על סקס. לפעמים אתה צריך לשאול את המחשבות האלה בכיוון הנכון. תככים אותו עם כוונותיך. אתה יכול לעשות את זה מאז הבוקר, לפני גישה לעבודה. מבטיח לילה בלתי נשכח, ולאחר מכן - שלח מאוד פרנק תמונה. אחר הצהריים אתה יכול לרפא את העניין שלו הוא לא מאוד הגון שִׂיחָה. ובערב הוא מתבגר עד כדי כך שהוא יטוס אליך על הכנפיים תשוקה לא מרוסנת. נסו לא לאכזב אותו. אחרי הכל, הוא היחיד. הכי מטורף ואוזניים מאוהבים. שירותי ליווי

לא למהר 3

ל גברים הוא גם משחק מקדים חשוב. הם גם מעריכים עניינים ראשוניים. ומה לאט יותר לדחוף אותו אל המטרה, חזק יותר זה יהיה עוררות שלו.

כמו מגע וביט יכול להביא גבר לאקסטזי. והחזק ביותר יהיה זקפה שלו, את האורגזמה חזקה יותר. למה? סוד פשוט. כדי לקבל תענוג גדול, אתה צריך לצבור מספיק אנרגיה מינית. לא למהר ולהמשיך יהיה קסום לשניהם.

השחקנית קמרון דיאז

מצב Wanite 4

סך הכל שליטה כאן היא כלום.

לספק שאיפות אישיות בישראל בקלות, אם אתה ילדה יפה מ בלארוס. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 5500 $.

רק אתה יכול לעכב את הרגע פִּסגָה. לפני השיא, נסו לעצור ולתרגם מעט נְשִׁימָה. כמובן, זה יעבוד רק כאשר אתה בתנוחה רוכבים. ובכן, להישאר לעזוב אמזון אמיץ לא לתת השותף שלך צא החוצה. בעוד כמה דקות אתה יכול להמשיך לעבור כדי להשיג הקשבה אורגזמה.

הפתעות עצמיות 5

לְהַנִיחַ, יש לך במשך שנים רבות. סקס פנה אליך בשגרה - הרגיל ושום דבר לא אירוע מדהים. מה לעשות? קוד אותו שמחה לא צפויה. לדוגמה, להציע עיסוי הערמונית.

בְּהֶחלֵט, זוהי הפתעה פיקאנטית מאוד. זה מתאים לאנשים שיודעים זה את זה הרבה שנים. ו שואפים למגוון. עם זאת, אהבה לא צריך להיות ביישן. רק אישה יצירתית ובומדית יכולה להביא אדם לאקסטזה.

הצג יוזמה 6

עד עכשיו נקבוביות בחיות רדומות תת-מודעות שלנו של האינסטינקטים. הם לא ברורים, אבל דורשים תשומת לב קרובה. אתה יכול לנצל אותם תביא את החבר שלך להתרגשות הגדולה.

פִּתְאוֹמִי ההתקפה תהיה שיחה לפעולות פעילות. והוא לא יהיה ביישן הרצונות המטורפים שלו. במקרים כאלה, ההקדמה אינה נחוצה. ואתה מקבל הכל, מה, לדעתו, ראוי.

נו, גברים עדינים שלנו מגיע כזה מתנה. לתקוף טוב יותר בבוקר בסופי שבוע כאשר הוא מרגיש חסר דאגות ונינוח. רָמָה טסטוסטרון בשלב זה הוא גבוה מאוד, אז שניכם מקבלים בלתי נשכח הנאה.

להתמקד על העיקר 7

הפין הוא גאווה של גברים ושמחה של נשים. זה צריך להיות נתפס עם רוך מיוחד לְטַפֵּל. יחס זהיר לכבוד הזכר יגרום לך רק חברה וכהירה.

לְנַסוֹת להבין מה נוגע כמו האיש שלך. Reheend עם תשומת לב כל בקשותיו ורצונותיו. וכמובן, אל תשכח מין אוראלי. שום דבר טוב יותר עבור תענוג זכר עדיין לא הומצא.

מצא "חלשים" מקומות_171187

כְּלוֹמַר, אזורי ארוגני. הם אינם מוגבלים לפין. זה יכול להיות צוואר, כתפיים, ראש, אמצע האוזניים, חזרה, פטמות, כף היד. מגע קל יעזור לך להעיר אותו חוּשָׁנִיוּת. מתמיד - לגרום לו לרצות.

לַחֲנוֹך הגיע הזמן לחקור את הגוף של האיש שלך. מצא נקודות כאלה על זה ההשפעה שבה הוא לא חשד. גראוט מסירותו תשומת הלב.

אל תטרח 8

ברגע אורגזמה הבחור מאבדת את האדמה מתחת לרגליו. הוא לגמרי מאבד שליטה בעצמך, וזה צריך להיחשב עם הבנה. לשקול את מה שהוא מרגיש ברגע זה. אולי הוא רוצה שתמשיך ללטף אותו.

בישראל, יש אזור חזק לדעות קדומות כאשר ההצעה באה על הפעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי ליסר לא יותר מלווה את השותף, מספק שיחה ומודל ליווי של מחלקת ה- VIP הוא סימן של מעמד.

אוֹ, להיפך, הם התרחקו ממנו בצד. אחרי הכל, בזמן of of overexcitation של ההרגשה להתעורר מאוד חזק. תן החבר שלך ליהנות אורגזמה פנימה כל הפאר שלה.

תן חם love9

ואנחנו עכשיו אפילו לא על סקס. כולם רוצים אהבה: חסרת אנוכיות, כנות ומוקדשות. להראות מה אתה מרגיש ככה. והאיש שלך יהיה באקסטזה!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

הדבר העיקרי הנדרש מן הנערה להביא אדם לאקסטזה - תשוקה. כל תרגול מיני הוא הרגיש לגמרי בצורה חדשה, משחק צבעים אחרים כאשר אישה מוגדרת לספק תענוג בלתי נשכח לאהוב. זה יכול להיות נרתיק, סקס אנאלי, ליטוף אוראלי, שליטה, משחק תפקידים, bdsm - כן! אם האישה מתרגשת והוגדרה, כמו נמרה מושחתת, אפילו מלטפות מוכרות יוכלו להביא לאקסטזה. לכן, אדם יכול גם "לצרף יד" לעונג שלו - אתה צריך לעורר את הילדה כמה שיותר. ואז סקס יהיה רק ​​בלתי נשכח!

Просмотров: 133 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar