Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

08:46
11 מין תנוחות עבור משולשת טובה

אז, כבר עברת את כל שלבי ההכנה, הם כבר דנו מתי והיכן ... וכאן נראה קטן אחד, אבל מאוד מעניין מאוד. ו, למעשה, שבו מכתב "sou" אתה כל שלוש כדי להיכנס להיות נוח ונעימות לטוס לכל המשתתפים בתהליך?.. כאן על סקס יחד את כל "Kamasutra" כתב, ולא משתנה אחד נוסף הוא הוסיף ..

התוכן של המאמר

1 אי הבנה 2 אחת עשרה לשלוש

אל תדאג, כאן כבר, כפי שאנו מתרגלים לקריאה, כל אחת עשרה אפשרויות נסעו. להתאים ולבחור עם טעם.

שאיפתי על הכנה

סקס הוא באופן עקרוני בהתחלה על תקשורת, על "בואו למצוא, אנחנו שניהם נחמד ואנחנו נעשה את זה". כאשר הכינור השלישי נכנס לעסק, שאלת התקשורת, לשים את זה בעדינות, הוא חידד.

אסקרטים מאומנים מתכננים לעבוד עם עשיר ישראל. הם בהחלט לא מעודדים ומנומסים. רק זה עכשיו לא אותם רגעים חיוביים בעת עבודה.

לכן, הנה כמה תכונות פסיכולוגיות כי הם עקרוניים לדעת לפני המעבר פיזיולוגיה ללא קשר.

אל תהר, זה לא מרוץ עבור אורגזמות, זה כיף שאתה שלישיה יכולה לחלק. להתאים את הרגע. עדיף לדון מראש כי עבור כל אחד מהמשתתפים בתהליך מקובל, ומה לא.

לדוגמה, זה יכול להיעשות ככה: לעשות רשימה, כפי שכולם יודעים, המין שיטות שאתה אוהב, ולשאול אותו דבר איך כולם יודעים, אחרים. שלח תשומת לב לעובדה כי כולם קוראים את הרשימה שלו, והשניים האחרים אחראים לתרגול "כן, אני אוהב את זה יותר מדי", "ללא שם: או בכלל," אולי ".

בנוסף, יציבה זו: לא, לשים את זה בעדינות, מבקש כל כושר גופני ולא טוויסטר המיטה, רק ללמוד, להירגע וליהנות. מתאים משולש עם, איך להגיע, לפחות מה סקס. עצה: השתמש סיכה יותר ונסה לנוע בסינכרון - רגשות מרתקים.השותף הראשון שוכב על הגב, הדוכות השנייה מעליה על כל ארבע, והשלושת נכללת גם בצורה הנוחה השנייה. היציבה טובה בכך שהשתיים עוסקות במין חודר ישיר, 3 או 3 יכולות להיות מבודרות כדי לדבר, כפי שהיא הפכה, היא תעשה, למשל, לנשק, ליטוף פטמות, שותף שוכב יש גישה לאברי המין משניהם משתתפים בתהליך.

תגיד לשותפים שלך שאתה אוהב מה מביא אותך לאורגזמה, ולהקשיב למה. הכל כבר זמן רב ידוע כדי לעזור לך לספק הנאה זה לזה.

אחת עשרה עבור Troych2

69 + 1

זה נהדר, כי נראה שזה מתאים לשני MZHM (אדם אחד, בסופו של דבר, שקרים להלן, ואת הדוכנים השנייה ונראה כי הוא נכלל בגברת האחורי של הגברת) ועל חדר הכושר (בנות של gollish כל אחד אחרים בתנוחה 69, והאיש, זה הפך, נכנס אחד מהם). ולא עבור המסורתית "69" לא, זה הפך, זה יהיה מו, כמו כל אחד הוא מובן, הכשרה Fizetic (לזו שנכחדו), יכול להפוך את כל הנטייה.

שלישיה ורטולה

גרסה בלתי צפויה כן? ופותח הרבה הזדמנויות כיף. לדוגמה, כל שלוש בנפרד, אבל אוננות הכל יחד על ידי קישור וידאו. או משחקים עם כניסתה של ויברטורים על שלט רחוק. או שני אנשים יש יחסי מין בעוד 3 נראה ואולי נותן הוראות, והרבה דברים עדיין יכול להיות המציא.

"אתה הרבה, ואני לבד"

בתור, Sukina ילדים, בתור! מה? זה לא מותג, זה bulgakov.

אתה בטח בא, לשים את זה בעדינות, לראות את זה בפורנו: שני משתתפים בתהליך שוכבים על הגב בקרבת מקום, ואת השלישי הולך לסירוגין את הפה שלהם, בעוד השניים הראשונים שלך יכול ללטף אחד את השני עם הידיים שלהם. פשוט בטוב טעם.

הפרס: מי הוא יונה יכול להיות גם במצב הכפוף, כזה עבד (Yuna) עבור 2 מארחים או מארחים, ובדומיננטי, כי, כפי שנהגנו לקרוא, אחד יהיה אי פעם זמן, בסופו של דבר , לחכות לתור שלך, בסופו של דבר, להשתגע מפני ציפייה.

"מקלחת של יהודית"

מתאים ממה שיש לך יכולות. לסחוט את טודו כל שלוש ו משעשע. נשיקות, חיבוקים חלקלקים, מין אוראלי, אתה יכול לעשות אהבה (בזהירות: בחלוקות). אין צורך לציין כי זה יכול להיות גם מאוד כיף מאוד רטוב (אה, שלי). רק רגליים לא לשבור.

רכבת אורל

זה נראה כמו "69 + 1", אבל קל יותר לעשות פיזית. שותף ראשון (נוח יותר ממה שתהיה גברת, אבל לא בהכרח) שוכבת על קצה המיטה על גבו, מתפשטת את הרגליים. כמובן, כולנו יודעים היטב כי השני הוא יונה אותה בין שפת כף הרגל, נשען נמוך מעל המיטה ושקר על שדיה, פלג הגוף העליון. 3 עומד מאחורי גבה, כראוי, השני ונכנס למטרה האחורית או בעל פה. בנוסף, יציבה זו יכולה גם להיות פרוסות בצד מאשר המיטה די גדול. אולי העובדה כי נהדר עבור חדר כושר. פלוס נפרד - כל השלושה, באופן כללי, ליהנות.

שלוש כף ברציפות

לאופן שבו התחל את התווה המסורתי של הכפות (שותפים שוכבים בצד, אחד לחיצות לאחרת מאחור של E נכנסת לה במטרה אחורית או בגינון) אלמנט 3 הוא הוסיף לחלוטין.זה יחסוך את המצבים הלא נעימים בתהליך, טוב, וזה יהיה מרגש, באופן טבעי, יהיה לך כנראה פנטזיה, באופן כללי, יהיה שיחק.ובכן, הגיע הזמן!אודן משותפים שקרים אבל בחזרה על קצה המיטה, ראש אל הקצה. שותף 2, לשים את זה בעדינות, שוכב על זה בתנוחה 69, במילים אחרות, ראשו בין הרגליים, כמו רבים חושבים, השותף הראשון, ואת הרגליים מול פניו. ייתכן שיש את העובדה כי השותף השלישי (גבר או גברת עם Strapon) עולה על כמה לחשוב על הקצוות של המיטה ונכנסים את המטרה האחורית של השותף השני, בעוד 1 נראה יונה שלו / שלה הנרתיק או דיק.

חדירה + גירוי

יציבה זו טובה לאוננות על ידי איברי המין ללא חדירה (השותף השני פועל על איברי המין של הראשון, לא נכנס). ואיני, כפי שעמד, זה לא נוח, באופן כללי, לעבור למטה, אז השני הוא מסוגל לעשות, כמו אנשים משמשים להביע, cunnilingus הראשון, לשים את זה קצת, מציצה או להיכנס פנימה, ואז הכריך יתברר. כולם יודעים מה טעים. דירות דיסקרטיות בתל אביב

חדירה כפולה

הקלאסי עבור שלישיה סקס, אשר, בהפתעה, הוא לא פשוט כמו שזה נראה - פשוט להתבלבל בטיסה של 3 זוגות של ברכיים.

אז, השותף הראשון (בדרך כלל זה גבר) שוכב על הגב, כפוף והפיץ את הרגליים, 2 (בדרך כלל הגברת הזאת) יושבת על הרגליים שלו בעמדה של הסוס, ו 3 (בדרך כלל גם גבר, אבל אופציונלי) נכנס ליידי פרפרפודנו. פרס נחמד של יציבה זו היא שכל 3 השותפים הם ידיים חינם, והם, לשים את זה בעדינות, יכול ללטף אחד את השני, כמה ואיך הם רוצים.

"קום, ילדים, לעמוד במעגל, לעמוד במעגל, לעמוד במעגל ..."

זה ייקח אחד גדול, באופן כללי, את המיטה, אבל זה תנוחה טובה כי זה בעצם לא כל כך לדבר עם אימון גופני ומאפשר לך ללטף אחד את השני בעל פה עם כל המשתתפים בתהליך. השורה התחתונה היא שאתה הולך לישון בצד כך, בסופו של דבר, כדי ליצור מעגל, ואת הפה, איך אנחנו רגילים לקרוא, כל שותף, בסופו של דבר, התברר להיות מול איברי המין של 1 של שותפים אחרים, ובכך יוצא מעגל. מעגל החיים. קרוט התקשר בסא. מעגל של אלה הקסום מן הסדרה. זה יהיה רע אם לא הבחין במה שמישהו, עצור זרם זה של עמותות.

"פעמיים אורול"

שמאל קורונה, הלוויה ימינה ... ח'ם, מצטער.

עוד פורנו מצערת עם שלישיות סקס: שותפים יוני אחד (בדרך כלל גבר) עלויות, בעוד שני אחרים כורעים לפניו הוא בעל פה.

חלומות אמינים בישראל פשוט כאשר אתה מודל מדהים מ בלארוס. לעבוד בישראל היום בפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 4000 $.

נראה שזה לא היה מפתיע, אבל זה יהיה מתאים ממה שאתה אוהב דומיננטיות והגשה ... באופן כללי, פריטים בתנוחה זו יכול סוף סוף לשנות!

אייפל בוסצ'ה

וזה היה גם בטוח שאתה גם צריך לראות. יש לציין כי החדירה הכפולה, שבה אחד השותפים (בדרך כלל ליידי) נמצא בכל ארבע, בעוד שני אחרים נכנסים לתוכו בנרתיק (או פי הטבעת) ובפה. זה נקרא מגדל אייפל, כי השותפים הדומיננטיים יכולים פשוט ללכת לנשק וללטף אחד את השני, ובכך ליצור דמות כמו מכתב או מגדל אייפל.

עם גימנסיל או טריינין ליידי בלבד, תנוחה כזו היא גם סביר: גבר שוכב עד גברת אחת ישבה על מותניה בעמדה של הסוס, 2 - על פניו. שקול כי יציבה זו היא דומיננטית למדי, אחד השותפים הוא עולה בקנה אחד עם איך אנחנו מביעים את המיקום הכפוף, אז לא לשכוח, לשים את זה קצת, כדי להיראות כמו (א) הוא מרגיש כמו, אם זה נוח.

באופן כללי, הוא נוגע כיצד ניתן להביע אותו, לפחות אשר תנוחים ונראה שהוא לפחות קצת מין עם לפחות כל מספר של משתתפים. בהצלחה!

Просмотров: 110 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar